1.000 Eurobonus-point for at leje en film

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Flemming Poulsen, 10/6/14.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    SAS Eurobonus tilføjer og udskifter jævnligt partnere, som tilbyder optjening af bonuspoint i EuroBonus på andre ting end at rejse. Det kan absolut være værd at følge med i disse tilbud, da det kan give nogle lette og billigere point på kontoen. En af de seneste skud på stammen er Film2home, som netop nu tilbyder 1.000 EuroBonus-point for den første film du lejer – og derefter 1 point pr. krone du bruger på at leje film hos dem. Hver tiende film du lejer giver 10x den normale optjening – f.eks. giver den tiende film 390 point, hvis den koster 39 kroner.
    Film2home har film så billigt som 3 kroner og det er altså en meget billig måde at købe sig til 1.000 bonuspoint.
    Lejer du bare én film til 39 kroner pr. måned, så vil det på det første år give dig:
    Introtilbud: 1000 point
    8 film á 39 point: 312 point
    1 film á 390 point: 390 point
    Ialt: 1720 point
    Ikke nogen dårlig optjening for at leje 10 film, hvoraf du f.eks. kun bruger 3 kroner på den første. Det vil give en samlet udgift på 354 kroner for disse point og dermed 4,9 point pr. krone, som generelt regnes for en ret god optjening.
    For at optjene point hos EuroBonus, så skal du oprette en konto hos Film2home og derefter gå ind på indstillinger og tilføje dit EuroBonusnummer (uden EBx).
    Den danske EuroBonus-side er ikke ordentlig opdateret endnu, men du kan læse mere om det på den svenske side. Priserne der er opgivet er i både NOK/SEK/DKK, så tilbuddet burde gælde kunder i alle disse tre lande. Film2Home er ligeledes nævnt i oversigten på den danske side, men de detaljerede sider findes altså kun på svensk.
    Alt i alt en let genvej til 1.000 hurtige EuroBonus-point for så lidt som 3 kroner, hvis du vælger den billigste film.
    Når du har tilmeldt dig modtager du en email der indeholder en rabatkode på 20% til leje af din første film.

Read the whole post here.

Christian Løn, Simon Toft og jefi99 "Synes godt om dette"
  2. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    1,784
    2,982
    Point:
    113
    Godt tip. Har lige fået 1.039 point - og set en god film :)

Christian Løn "Synes godt om" dette.
  3. tbh

tbh Flying Spaghetti Monster

Beskeder:
    1,817
    3,208
    Point:
    113
    Jeg fik 1000 point.... hvor er de sidste 3?????? :p

4. Sebastian011

Sebastian011 VIP medlem

Beskeder:
    454
    386
    Point:
    63
    Det ser ud som om det her tilbud stadig er aktuelt! Hvor længe går der før man får sine point? Og hvis min mor også gør det og vi family Pooler vores kontoer, tror I så det virker?

Jeg står nemlig og mangler 1000 point

5. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Det burde virke på family account også....

Kan ikke huske hvor hurtigt jeg fik pointene, men der gik ikke så frygtelig lang tid, som der nogen gange gør med onlineshopping. Lidt over en måned vil jeg tro.

Husk at det er ekstrapoint du får....

6. Sebastian011

Sebastian011 VIP medlem

Beskeder:
    454
    386
    Point:
    63
    Jeg mangler bare 1000 for en gratis EB tur, så det er fint

7. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    1,784
    2,982
    Point:
    113
    Jeg har altid fået point inden for et par uger.

@Sebastian011 - ja, få brugt pointene og søg over i et andet loyalitetsprogram :)

Sebastian011 "Synes godt om" dette.
  8. Michaelolesen

Michaelolesen Michael

Beskeder:
    98
    171
    Point:
    33
    Det virker med familiekonto! Jeg har på den måde samlet i alt 5.000 Ekstrapoint :D
    Der går ikke så lang tid, max et par uger mener jeg at huske. Men hvis det er et andet familiemedlem, bliver pointene først overført til din konto den 8. i måneden efter.

9. Sebastian011

Sebastian011 VIP medlem

Beskeder:
    454
    386
    Point:
    63
    Jeg har fået mine points allerede, det gik hurtigt! Håber det tikker ind på min mors EB konto inden d. 8 også hvor hendes point family pooles til min konto :) Så hvis andre mangler lidt points kan det klart anbefales

Del denne side