3.000 extra points med Avis

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af AndersBT, 2/2/16.

  1. AndersBT

    AndersBT Aktivt medlem

    Beskeder:
    57
    "Synes godt om" modtaget:
    109
    Point:
    33
    Denne gang kun min. 2 dages leje. Sidst var det 3, så det går den rigtige vej.

    upload_2016-2-2_12-15-26.png
     
    Kenneth K og Ali Taran "Synes godt om" dette.
  2. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Har netop booket en uges leje i Miami gennem dette tilbud. Booker normalt gennem rentalcars, hvor de nødvendige forsikringer eftersigende skulle følge med, så man ikke skal tilkøbe ekstra.
    Nogle skarpe, erfarne billejere herinde, som kan fortælle mig om alle nødvendige forsikringer ligeledes er inklusiv når man booker direkte via Eurobonus/Avis? Umiddelbart synes jeg at TP-forsikringen (tyveri) mangler i forhold til rentalcars, men har svært ved at overskue det.

    Jeg bukker og takker på forhånd!
     
  3. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Sådan som jeg læser Avis' betingelser for leje i USA så indgår der LDW (Loss Damage Waiver), og jeg tolker yderligere deres regler som at det burde inkludere dækning for tyveri af bilen.

    Så umiddelbart vil jeg mene at du er dækket ind.
     
  4. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Hej Obs, tak for svar.
    Jeg har selv kigget nærmere på det og uden at kunne finde et præcist svar, har jeg lidt samme konklusion som dig. Men det virker for mig nærmest umuligt at finde et præcist svar på Avis' hjemmesider.

    Jeg ønsker selvfølgelig at være dækket ind uden at blive overforsikret. De gør jo tit deres ypperste for at sælge så meget ekstra forsikring som muligt, når man kommer og afhenter bilen og forventer at man har betalt alt det nødvendige på forhånd.
     
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg kiggede blandt andet på nedenstående side hvor der er en beskrivelse af de forskellige dækninger. Ud fra den tolker jeg LDW dækningen som at den også dækker tyveri af bilen.

    http://redirect.avis.com/services/insurance/index.html

    Men ja, det gælder bestemt om at være forsikret uden at være overforsikret.
     
  6. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Har lige haft lejet vil igennem Budget / Avis i miami. Hun prøvede at sælge nogle ekstra forsikringer og fortalte om død og ulykke hvis jeg ikke gjorde. Havde tjekket med Budget i BLL før afrejse , og hun sagde jeg var fint dækket, og ikke behøvede yderligere. ;) Når du henter bilen i Miami lufthavn, så er det i et halv mørkt p-hus. Tjek bilen grundigt , og få dem til at skrive alt du finder af ridser og buler på leje kontrakt , ved udkørsel fra p-hus.
    God tur.
     
  7. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Tak for link, den side har jeg ikke selv haft kigget på. Da de ifølge dit link slet ikke sælger en seperat tyveriforsikring af bilen, må man antage at dette er inklusiv i LDW.
    Nu mangler jeg blot info om selvrisikoen, som ingen steder oplyses. Det kan være vanskeligt at leje bil :) måske Insideflyer skulle lave en guide til billeje for dummies @Henrik Olsen ? ;-)

    @Kasper
    Tak for svar. Havde du lejet gennem rentalcars eller direkte hos budget? Og hvilke forsikringer prøvede de at presse på dig? Kunne meget vel være noget omkring selvrisikoen, ud fra hvad jeg har læst andre steder.
     
  8. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Hej. Havde lejet direkte igennem Budget. Var næsten samme pris , men tænkte at skulle der blive noget , så var det nemmere at gå til deres kontor i DK og få dem til at hjælpe.
    Ja , selvrisiko og noget med skade ved tyveri forsøg?? Men havde tjekket min rejseforsikring, den dækker selvrisiko ved lejebil. Men som agent sagde , jamen det kan være 100.000 tusinde dollar vi hæver på dit kort hvis der sker noget??
    Lidt skræmme kampagne. Men tjek evt din forsikring, de dækker ofte lidt forskellige ting på lejebil.
    Men var nu ikke meget han kiggede på bilen da jeg afleverede den. Han fik sig noget af et grin , da jeg sagde at vi mest havde 2 sporet motorvej i DK , og ikke 6-7 spor som de har. :D
     
  9. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    100k dollars, ja så er det sgu en alvorlig skade man har lavet! :D
    Jeg prøver at høre min egen forsikring, om de dækker noget.

    Foreløbigt tak. Flere er meget velkomne til at byde ind.
     

Del denne side