500 CashPoints gennem Modstrøm

Poster i 'NORWEGIAN | NORWEGIAN REWARD' oprettet af Mikael Munk Hansen, 29/11/19.

  1. Mikael Munk Hansen

    Mikael Munk Hansen Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    18
    Nogen der har tilmeldt sig Modstrøm el aftalen gennem Norwegian Rewards? Synes det er svært at se hvad man reelt kommer til at betale. Man er bundet i 6 måneder.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Ville have gjort det, men alle jeg har snakket med, som har erfaringer med Modstrøm, har sagt jeg skulle holde mig væk.... Så jeg kommer ikke til at benytte tilbuddet.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Mikael Munk Hansen

    Mikael Munk Hansen Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    18
    Er heller ikke i tvivl om, at min nuværende udbyder er noget mere troværdig (Nettopower). De 500 CP frister dog lidt, men kan godt være det ikke er bøvlet værd og at pointenes værdi bliver ædt op af en højere elpsris.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Ralex

    Ralex Nyt medlem

    Beskeder:
    6
    "Synes godt om" modtaget:
    9
    Point:
    3
    En anden måde at få lidt flere penge at flyve for er ved at skifte til “Barry” (getbarry.dk), hvor man betaler indkøbsprisen på el + 29 kr. pr. måned.

    Frem til nytår kører de en kampagne hvor begge parter får 200 kr. hvis man tilmelder sig med en vennekode (min kode er #REGIN387). Desuden får man gratis abonnement i 2020, hvis tre melder sig til med sin vennekode eller “for evigt” hvis fem melder sig til.

    Regningen betales med kreditkort, så på den vis kan man også optjene bonuspoint på betalingerne.

    Der er ingen binding, så man kan hurtigt skifte videre, når der dukker andre gode el-tilbud op :)
     
    Senest redigeret: 5/12/19
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Hvis man vil til at skifte strømleverandør, så syntes jeg man skal gå efter det tilbud EWII har, hvor man får "Gratis strøm" i seks måneder:

    https://ewii.com/privat/el/introstroem (ingen referal kode her).

    Som jeg ser getbarry, så er det en dårlig forretning og jeg ville aldrig selv benytte mig af det "tilbud".
     
    mdk og Henry "Synes godt om" dette.
  6. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    235
    "Synes godt om" modtaget:
    957
    Point:
    93
    Jeg disclaimer lige, at jeg i perioder har arbejdet sammen med Barry, men det er nu en ganske legit forretning, som er financieret af den finske elgigant Fortum.

    Dog er deres primære USP at man kan følge med i sit strømforbrug på en app og samtidig se hvornår strøm er både billigst og grønnest, så jeg tænker det er de færreste her der er i deres primære målgruppe:p
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    168
    "Synes godt om" modtaget:
    362
    Point:
    63
    Jeg har også tidligere undersøgt gerbarry og det virkede alt for dyrt.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Nu var det også i relation til at det ofte var en dårlig forretning for kunden, og altså ikke at det var en lyssky forretning.

    At følge sit strømforbrug og se, hvornår det er billigt og grønt. Jamen det lyder da ligeså spændende som at se maling tørre :)
     
    Kenneth K, Henry og danielstrandby "Synes godt om dette"
  9. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Synes egentlig at Barry virker meget spændende, men deres priser er simpelthen for dårlige, og så kan det jo være ligemeget.

    P.t. er de 41% dyrere end mit produkt hos Vindstød, og hertil kommer abonnement på 29 kr om måneden, hvor vindstød tager 0 kr.

    Ikke særlig revolutionerende, men mere et forsøg på at få unge mennesker til at betale i dyre domme for el, ved at dele regningerne op, så de virker billigere end kvartals regninger.
     

    Attached Files:

    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side