737-simulator ved Kolding fra 750,00 for 30 minutter

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af mikkelhk, 7/9/20.

  1. mikkelhk

    mikkelhk VIP medlem

    Beskeder:
    302
    "Synes godt om" modtaget:
    923
    Point:
    93
    Ikke som sådan en REJSE-deal, men en deal der måske kan dække ens afsavn fra normale flyrejser!

    Selvom jeg selv bor i Lunderskov, har jeg intet med firmaet at gøre, jeg så blot deres tilbud hos Sweetdeal. Teksten herunder er kopieret direkte fra https://www.sweetdeal.dk/lokalt/underholdning/simex-aviation-training-flysimulator.

    Udlev drømmen om at sætte dig i kaptajnssædet i cockpittet og tage udfordringen med at styre et 65 tons tungt Boeing 737-jetfly med plads til 185 passagerer og motorer, som giver et tryk på imponerende 25.000 kg, når der gives fuld gas. Det kan du komme til med denne Sweetdeal, hvor du sparer hele 30% på alle pakker - og der er et begrænset antal, så du skal ikke vente for længe.
    Ved ankomsten bliver du mødt af din flyveinstruktør, som vil være din styrmand for dagen og hjælpe dig sikkert igennem udfordringen med at styre passagerflyet sikkert i luften og ikke mindst ned igen.
    Ud fra dine færdigheder og den tilgængelige tid, aftaler du sammen med instruktøren, hvad programmet skal være, og hvilke udfordringer du ønsker prøve kræfter med. Nu starter også briefingen, hvor du lærer lidt om de grundlæggende principper for, hvordan man flyver et stort passagerfly. Der er ikke tale om nogen dybdegående og teknisk briefing – Alle kan være med.
    Du vil uden tvivl være helt opslugt af oplevelsen og ikke mindst være højkoncentreret med at skanne instrumenter og kigge ud ad vinduet, hvor det store panorama-visuelle system giver en helt fantastisk udsigt.

    Vælg mellem:
    30 minutters simulator
    Normalpris: 1.099 kr. // Sweetdealpris: 750 kr.

    60 minutters simulator
    Normalpris: 1.599 kr. // Sweetdealpris: 1.099 kr.

    90 minutters simulator
    Normalpris: 2.099 kr. // Sweetdealpris: 1.449 kr.

    120 minutters simulator - tiden kan deles mellem to personer
    Normalpris: 2.599 kr. // Sweetdealpris: 1.799 kr.

    Praktiske informationer:

    Simex Aviation Training har til huse ved Asbølholm Slot ved Lejrskov. Når du ankommer skal du fortsætte direkte til simulatorbygningen, som er i gavlenden på den store længe ud mod vejen. Du kan parkere lige på den anden side af bygningen.

    Det skal du huske:
    -Værdibeviset er gyldigt i perioden fra den 06. september 2020 til og med den 06. 06. januar 2021.
    -Værdibeviset gælder til valgte antal minutters simulator for 1 person. Har du valgt 120 minutter, kan tiden deles mellem 2 personer.
    -Bemærk, at der er et begrænset antal til salg.
    -Book din tid online her. Tider, der er sat til Sweetdeals kunder, er angivet, når du booker din tid på hjemmesiden.

    Generel info:
    -Værdibeviset fremsendes til din mail umiddelbart efter købet. Tjek dit spamfilter, hvis du ikke modtager det.
    -Samarbejdspartneren er Simex Aviation Training. Tjenesteydelsen leveres af samarbejdspartneren. Sweetdeal er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med samarbejdspartneren levering af tjenesteydelsen, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.
    -Du har 14 dages returret efter dit køb. Herefter frafalder muligheden for at få dit værdibevis refunderet. Sweetdeal eller partner kan ikke holdes ansvarlige for travle perioder. Sweetdeal anbefaler derfor, at du booker umiddelbart efter dit køb.
    -Ved køb finder købelovens mangelsregler anvendelse
    -Sweetdeal er udelukkende formidler af dette tilbud. Alle spørgsmål vedr. dealen bedes rettet til nedenstående:

    Aftalepart:
    Simex Aviation Training
    Lejrskov Kirkevej 23
    6640 Lunderskov
    Tlf.: +45 52 50 26 15
    E-mail: [email protected]
    Website: https://simex-aviation.dk/
    CVR: 26898374
    Deal ID: 172064
     
    Benjamin12345, Henrik Olsen, Erwin Lansing og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. mikkelhk

    mikkelhk VIP medlem

    Beskeder:
    302
    "Synes godt om" modtaget:
    923
    Point:
    93
    Jeg har bestilt en 120-minutters tid til deling mellem min far og jeg, som en forsinket 60-års fødselsdagsgave til min far. Det bliver spændende og se hvor god simulatoren er mht. grafik osv. Det er en fixed-base simulator, så den krænger ikke ift. flyets bevægelser.
     

Del denne side