AAAARRRGGGHH.. Nyt billetnummer og ingen hjælp fra SAS

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Flemming Poulsen, 5/4/16.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Har en booking med SK/AA/UA til LAS senere på måneden:

MMX-SK-ARN-SK-LAX-AA-LAS // LAS-UA-ORD-SK-ARN-SK-MMX

Nu har jeg så af uransagelige årsager modtaget en ny billet. PNR hos alle tre selskaber er de samme som tidligere, men ticketnummer er ændret. Der har flere gange været schedule change på UA afgangen og også denne gang, hvor den afgår 1t20m tidligere. Men nu er billetten altså blevet genudstedt.

Jeg har en UA upgrade requested på LAS-ORD, men denne viste sig tidligere som et ekstra leg der var waitlisted. Dette leg findes nu ingen steder - hverken når jeg logger ind hos United eller på MyFlights appen.

Har talt med SAS og de har absolut ingen viden om noget som helst. Efter 15 minutter i telefonen med en medarbejder, som bare kunne se at det var en schedule change og ingen anelse havde om hvorfor der var udstedt nyt ticketnummer på det, så måtte jeg give op. Goddag-mand-økseskaft-svar i stort omfang hvor hun bare henviste mig til at skrive til CR (hvilket jo tydeligvis ikke hjælper me dat løse problemet nu og her og ganske sikkert ikke giver svar før jeg skal rejse)

Hvad sker der med UA upgraden, som nu ser ud til at være forsvundet. Bliver den automatisk flyttet over til nyt ticket nummer? Eller skal jeg bare betragte den som tabt fordi SAS endnu engang laver mærkelige og uforklarlige ting..

UG voucher er udløbet for noget tid siden og det er en jeg har fået foræret af en venlig sjæl. Så har ikke selv mulighed for at få den tilknyttet igen.

Har desuden også OT på 2 SAS legs. Vil de også gå i vasken med nyt ticketnummer?

Nogle gode råd til hvordan jeg får den UG waitlisted igen?

2. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,573
    4,176
    Point:
    113
    Tweet UA.

3. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Havde desværre ikke selv adgang til upgrade certifikatet - da jeg har fået det af en anden.

Men nu har han heldigvis ringet til United og fixet det...

Dejligt at United kan fixe det som SAS roder rundt i....

jakobv84, Beaglen og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  4. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,573
    4,176
    Point:
    113
    Jeg mente faktisk det med at tweete selskaberne. Jeg har fået ændret navne på billetter, bestilt mad, booket hotelreservationer, indløst certifikater, fået alliance PNRs, osv. osv. vha Twitter på få minutter fremfor at sidde i telefonkø. Absolut min primære grund til overhovedet at have Twitter.

mhsalv, jefi99, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. CHA211

CHA211 VIP medlem

Beskeder:
    222
    503
    Point:
    93
    Også min erfaring. Jeg vil gå så vidt som til at sige, at det er min absolut eneste grund til at have twitter, hvor der er flere ugers ventetid på et svar via en kontaktformular, så svareres der ofte indenfor minutter eller senest indenfor et par timer over twitter.

6. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    451
    1,196
    Point:
    93
    Lyder til man burde overveje at lytte til fuglen! ;)
    Hvor stærk er SAS i det univers??

7. alexanderln

alexanderln Stealth Member

Beskeder:
    1,777
    3,452
    Point:
    113
    ville til enhver tid bare tage chatten el. gold/diamond-mailen.
    Men ved de svarer inden for en times tid på Facebook :)

8. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    451
    1,196
    Point:
    93
    Tjek. Synes dog guld mailen ofte er noget: vi har hørt dig og sendt den videre, fremfor for at gøre noget.
    Men chatten, som du skriver @alexanderln , er måske det hurtigste bud.

9. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    SAS har tidligere været meget stærke på Facebook. Men synes de i den senere tid (det sidste års tid +/-) mere og mere bare kommer med "goddag-mand-økseskaft"-svar og henviser til at man ringer eller mailer til dem. Slet ikke den samme fokus som tidligere.

Ved ikke hvordan de er på Twitter. Bruger ikke selv twitter så frygteligt meget, men har haft gode erfaringer med at bruge HyattConcierge på Twitter. De svarer nærmest øjeblikkeligt og har hjulpet mig flere gange.

10. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,005
    2,063
    Point:
    113
    Hvor stærke er SAS i NOGET SOM HELST der involverer IT??? :eek::eek::eek:

isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  11. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    451
    1,196
    Point:
    93
    Ha ha, ja naivt af mig at bruge et ord som stærk.

Del denne side