Aadvantage bliver revenue based per 1. august

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af tbh, 7/6/16.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Det håber jeg også.

    I princippet jo et meget enkel beregning, men jeg ser for mig, at det kan blive rigtigt svært at beregne point for billetter købt gennem rejsebureau (får man point på rejsebureauets gebyr?). Det er vel også derfor at de forskellige hotelprogrammer kun giver point for rejser købt på deres hjemmeside (sådan er det i hvert fald for de programmer, jeg kender).

    Og hvis SAS skulle indføre den prisbaserede beregning, så frygter jeg, at de bruger princippet: En krone er en krone. For så bliver os, der betaler med danske kroner igen snydt, mens svenskere og nordmænd kan grine hele vejen til guldstuen :eek::eek::eek:
     
    obs "Synes godt om" dette.
  3. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det kunne man da sagtens frygte. Jeg har sort på hvidt fra deres support at man "for egen nemheds skyld" har indført det princip. Jeg skrev så tilbage at de venligst gerne måtte genoverveje den beslutning, alternativt gå over til debitering i svenske kroner eller Euro. Blandt andet fik vi jo en prisstigning på køb af basic point fordi man her indførte netop det princip fra årsskiftet. Før var der forskel DKK <-> SEK, men det gad man åbenbart ikke at håndtere længere.
     
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg vil tro British Airways ville være første europæiske selskab der gik over til revenue baseret indtjening ikke mindst pga deres store joint venture med AA og de muligheder for TP-runs som de stadigt har. Man kan så håbe de har nok at se til med Iberia, Air Lingus, osv. til at det ikke er det der står højst på deres liste...
     
    Michael Wahl og jefi99 "Synes godt om" dette.

Del denne side