Hej med jer, Er der andre end mig der ikke kan tilgå sine bookings på SAS.DK? Det har iøvrigt varet en uge plus.
Hmm, weird. Har prøvet alle typer browsere og andet godt. Jeg vover mig ud i en mail til Guld-mailen, og ser om de kan hjælpe.
Jeg kan lige vende tilbage og fortælle at SKIT indtil videre har fundet frem til at fejlen skyldes, at jeg har to bookinger hvor der både er SAS flyvning og flyvning med et andet selskab på bookingen. Da der åbenbart mangler et E-ticket nr. på det andet selskabs del af bookingen, så giver det altså denne fejl på SAS.dk.......
Vil det sige at fejlen består indtil flyvningerne på det pågældende booking nummer er foretaget? Jeg har 4 SAS returflyninger før den booking der inkluderer det andet selskab.
Har også problemer med at se mine bookinger på sas.dk. De kom dog frem, da jeg prøvede et par gange. Kan dog ikke annullere bonusrejser, som jeg plejer. Får følgende meddelse: "Vi kunne desværre ikke finde nogen oplysninger om de EuroBonus-point, der er blevet brugt til denne reservation. Prøv venligst igen."
jeg havde samme problem i går og da jeg havde fundet en ny rejse skulle det gå stærkt inden nogen nuppede den, hun ville have 150kr for, at ombooke, selvom denne fejl opstod og jeg ikke kunne få mine point, var der ingen goodwill.. 150kr... Men hun var god nok på telefonen, bad hende om, at release og jeg var på siden med billetten og da de var released, købte jeg dem med det samme.. sparede 150kr og fik min billet, men irriterende fejl..
Var ude i præcis samme scenarie for nylig. Sved på panden indtil billetterne var i hus Det var efter lidt tovtrækkeri med virkelig irriterende KS-medarbejder, der blot mente jeg var en idiot med en computer. Jeg kunne jo bare bruge Chrome! (Som jeg havde fortalt, jeg allerede havde prøvet samt IE og Safari).
Jævnfør SKIT, så skal flyvningerne overståes førend funktionen til at se alle mine bookinger fungerer igen. Jeg kan fint se hver enkelt booking, hvis jeg søger på booking nummeret, men altså ikke den samlede oversigt. Irriterende fejl.
Fik rejsebureauet til at splitte den på gældende booking i to, og vupti var alle mine SAS bestillinger tilbage på profilen. Meget mærkeligt firma.
Smart Nu fløj jeg den ene af turene igår, og den anden er i næste uge. Så jeg gider ikke gøre mere ved det lige nu. Men godt at vide til en anden gang. Tak for tips