Adgang til bookinger på SAS.DK

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af CarstenBiener, 28/8/19.

  1. CarstenBiener

    CarstenBiener SAS Gold

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    138
    Point:
    33
    Hej med jer,
    Er der andre end mig der ikke kan tilgå sine bookings på SAS.DK?
    Det har iøvrigt varet en uge plus.
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  2. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,821
    Point:
    93
    • Jeg har ingen problemer :rolleyes:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. CarstenBiener

    CarstenBiener SAS Gold

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    138
    Point:
    33
    Hmm, weird.
    Har prøvet alle typer browsere og andet godt.
    Jeg vover mig ud i en mail til Guld-mailen, og ser om de kan hjælpe.
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Fungerer også fint her.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. CarstenBiener

    CarstenBiener SAS Gold

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    138
    Point:
    33
    Jeg kan lige vende tilbage og fortælle at SKIT indtil videre har fundet frem til at fejlen skyldes, at jeg har to bookinger hvor der både er SAS flyvning og flyvning med et andet selskab på bookingen.
    Da der åbenbart mangler et E-ticket nr. på det andet selskabs del af bookingen, så giver det altså denne fejl på SAS.dk.......
     
    obs, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  6. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Har samme problem, har også en booking med et andet selskab
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Vil det sige at fejlen består indtil flyvningerne på det pågældende booking nummer er foretaget? Jeg har 4 SAS returflyninger før den booking der inkluderer det andet selskab.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Har også problemer med at se mine bookinger på sas.dk.

    De kom dog frem, da jeg prøvede et par gange.

    Kan dog ikke annullere bonusrejser, som jeg plejer. Får følgende meddelse:
    "Vi kunne desværre ikke finde nogen oplysninger om de EuroBonus-point, der er blevet brugt til denne reservation. Prøv venligst igen."
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    jeg havde samme problem i går og da jeg havde fundet en ny rejse skulle det gå stærkt inden nogen nuppede den, hun ville have 150kr for, at ombooke, selvom denne fejl opstod og jeg ikke kunne få mine point, var der ingen goodwill.. 150kr...

    Men hun var god nok på telefonen, bad hende om, at release og jeg var på siden med billetten og da de var released, købte jeg dem med det samme.. sparede 150kr og fik min billet, men irriterende fejl..
     
    SophieHendriksen, isolCBflyer og Henry "Synes godt om dette"
  10. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Var ude i præcis samme scenarie for nylig. Sved på panden indtil billetterne var i hus :confused:

    Det var efter lidt tovtrækkeri med virkelig irriterende KS-medarbejder, der blot mente jeg var en idiot med en computer. Jeg kunne jo bare bruge Chrome! (Som jeg havde fortalt, jeg allerede havde prøvet samt IE og Safari).
     
    Bekgaard, clager, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. CarstenBiener

    CarstenBiener SAS Gold

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    138
    Point:
    33
    Jævnfør SKIT, så skal flyvningerne overståes førend funktionen til at se alle mine bookinger fungerer igen.
    Jeg kan fint se hver enkelt booking, hvis jeg søger på booking nummeret, men altså ikke den samlede oversigt.
    Irriterende fejl.
     
    Bekgaard, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  12. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Fik rejsebureauet til at splitte den på gældende booking i to, og vupti var alle mine SAS bestillinger tilbage på profilen. Meget mærkeligt firma.
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  13. CarstenBiener

    CarstenBiener SAS Gold

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    138
    Point:
    33
    Smart;)
    Nu fløj jeg den ene af turene igår, og den anden er i næste uge. Så jeg gider ikke gøre mere ved det lige nu.
    Men godt at vide til en anden gang.
    Tak for tips:)
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side