Adgang til lounge i CPH uden status - for 8 personer

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af DanielBahn, 20/1/20.

1. DanielBahn

DanielBahn VIP medlem

Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,678
    Point:
    93
    Hej

Vi skal med familien til miami den 11.2. Vi overvejer at besøge Eventyrloungen via Dragonpass, via Red by dufry. Så er prisen 168 kr. per person, hvilket virker fair ift. at skulle bespises i lagkagehuset.

Men for filan det er besværligt - har fået bekræftet fra deres kundeservice, at alle skal oprette sig først i dufri, så i dragonpass, så købe billet og så få adgang. I princippet selv vores 3 årige søn..

Findes der en nemmere måde at gøre det på, som er lige så billig? Direkte i loungen koster det 250 kr./pp. og det kan man alligevel få en del panserbasser for..

Beaglen, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  2. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    1,810
    5,139
    Point:
    113
    Lidt mere besværligt, men hvis kampagnen stadig kører, en del billigere: https://insideflyer.nl/trick-toegang-tot-ruim-800-lounges-voor-maar-e9/

Google translate plejer at være god nok til at få de vigtigste pointer oversat, men basalt set brug koden HAPPYBIRTHDAY2020 for at få Platinum status i Red by Dufry. Artikler påstår at prisen så er $10, men har dog ikke selv prøvet.

Ellers godt nok besværligt, især at man ikke kan købe adgang til flere personer.

Søren S, Beaglen, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. E02zar

E02zar VIP medlem

Beskeder:
    240
    493
    Point:
    63
    Ellers har SAS pt tilbud frem til 15.02 med adgang til lounge for 149 kr pr pers - kan bookes via sas.dk

DanielBahn, Henry og Bekgaard "Synes godt om dette"
  4. Bekgaard

Bekgaard VIP medlem

Beskeder:
    336
    894
    Point:
    93
    Hvis du har "MenuPay", kan I komme i Carlsberg Aviator Lounge for 135,20 kr pr næse (kan ikke se om børn skal betale, men de er helt sikkert "til at snakke med" i indgangen"

upload_2020-1-20_14-35-37.png

DanielBahn, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  5. Christian Larsen

Christian Larsen Amatør

Beskeder:
    152
    328
    Point:
    63
    Ville helt klart bruge pengene i Lagkagehuset - meget bedre kaffe og brød - og sikkert ikke dyrere i sidste ende, med mindre i har tænkt jer at opholde jer i loungen i mange timer ;)

SophieHendriksen, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  6. DanielBahn

DanielBahn VIP medlem

Beskeder:
    613
    1,678
    Point:
    93
    Vi havde planlagt at være der i 3 timers tid, fordi gamle mennesker vil gerne være i god tid..
    Skal man ikke flyve med SAS for at udnytte det tilbud? Synes ikke jeg kan se noget omkring det, men kan i hvert fald ikke finde ud af at købe adgang.

Kampagnen er død :( Var lige en dag for sent på den

Det var en mulighed. En bonus jeg lige fandt ud af - er man medlem af Dragonpass, så gives der 25% rabat på en del restauranter derude. Desværre ikke på loungeadgang, eller lagkagehuset

Erwin Lansing, Beaglen og Henry "Synes godt om dette"
  7. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    10,414
    23,651
    Point:
    113
    Jeg har oprettet det og det virker. Købte 10 vouchers - tager max 10 min

Erwin Lansing, Nielspg, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. DanielBahn

DanielBahn VIP medlem

Beskeder:
    613
    1,678
    Point:
    93
    Nu? Kan være jeg må prøve på computeren i stedet så.

Henry "Synes godt om" dette.
  9. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    4,950
    9,424
    Point:
    113
    Hvem flyver I med?

DanielBahn og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. Søren G

Søren G VIP medlem

Beskeder:
    225
    730
    Point:
    93
    Det er da en mega godt tip, tak for det :D

DanielBahn, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  11. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    10,414
    23,651
    Point:
    113
    Så lidt - det er super værdi :)

Det er derfor vi er her - for at dele gode råd og tips :)

Beaglen, DanielBahn og Henry "Synes godt om dette"
  12. DanielBahn

DanielBahn VIP medlem

Beskeder:
    613
    1,678
    Point:
    93
    BA

13. Nielspg

Nielspg VIP medlem

Beskeder:
    116
    286
    Point:
    63
    Man kan sagtens købe 10 Vouchers, men som jeg læser teksten under "card details" på Dragon Pass, kan man ikke tage gæster med?... :confused:

DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  14. DanielBahn

DanielBahn VIP medlem

Beskeder:
    613
    1,678
    Point:
    93
    Nå koden virker åbenbart på ny - den blev delt i starten af januar, men den døde hurtigt.. Har netop oprettet mig og kæresten, og prøver at få oprettet min farmor og farfar også.. Et spørgsmål opstår dog - hvordan filan betaler man? Jeg får blot en fejl "Payment failed" hver gang. Har prøvet med både visa og mastercard, og på både min og kærestens telefon

15. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    4,950
    9,424
    Point:
    113
    OK, så kan jeg desværre ikke hjælpe.

DanielBahn "Synes godt om" dette.
  16. DanielBahn

DanielBahn VIP medlem

Beskeder:
    613
    1,678
    Point:
    93
    Aha! Jeg mistænker nets for at ville spolere feriedrømmene, med alt deres sikkerhedshalløj. Jeg kunne nemt købe via Revolut-kortet.

17. DanielBahn

DanielBahn VIP medlem

Beskeder:
    613
    1,678
    Point:
    93
    Det var så endnu en løgn.. De to første gange virkede Revolut.. nu er det dødt.. de gør det ikke nemt, at udnytte et godt tilbud...!

18. Søren S

Søren S VIP medlem

Beskeder:
    94
    291
    Point:
    53
    Super deal - men lidt besværligt at blive oprettet og betale for vouchers. Fik først fejl på mit visa og mastercard, men lykkedes til sidst med mit SAS/SEB Mastercard.

DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  19. DanielBahn

DanielBahn VIP medlem

Beskeder:
    613
    1,678
    Point:
    93
    293. gang lykkedes det :eek:

Fandt ud af, at revolut jo giver mulighed for, at oprette virtuelle kreditkort på et split-sekund. Har ikke rigtig brugt app'en før, så det var en kærkommen muligheden.. DragonPass har åbenbart et eller andet problem ift at ville acceptere et kreditkort der er brugt på tværs af mere end et par konti. Så kunne ikke købe visits på min farmor og farfars respektive konti, med samme kort.. Det lykkedes så nu med de her virtuelle kort

Besværligt, men alligevel smart. Og 70 kr er jo et imponerende fund.

Nielspg og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  20. DanielBahn

DanielBahn VIP medlem

Beskeder:
    613
    1,678
    Point:
    93
    Trin 1: Download app'en "RED by DUFRY" til telefonen.

Trin 2: Opret dig som ny bruger. Udfyld alle felterne, og i Promotion skriver du HAPPYBIRTHDAY2020 (meget vigtigt!!)

Trin 3: Når du er blevet oprettet (hvis den fejler - så prøv igen) så er du blevet platinium-medlem. Tillykke.

Trin 4: På forsiden klikker du på en lounge (det er lige meget hvilken en) og klikker så på "I WANT THAT" i bunden.

Trin 5: Klik på ACCEPT i boksen, og vent nu. (Hvis den fejler, så klik på pilen tilbage, og prøv igen)

Trin 6: Du får nu oprettet en bruger i noget der hedder DragonPass. Når den har tænkt lidt, så kommer der en side frem med et password og et membership number. DET ER SUPER VIGTIGT DU TAGER SCREENSHOT AF DET; ELLER SKRIVER BEGGE NUMRER NED!

Trin 7: Når du har skrevet begge numrer ned, så går du til AppStore og downloader app'en DragonPass.

Trin 8: Log ind med dit membership # og password som du skrev ned før, i trin 6. Har du ikke gjort det, skal du starte forfra..

Trin 9: I DragonPass-app'en klikker du på hvilken som helst lounge, og klikker så på "MEMBER ACCESS" i bunden.

Trin 10: Her klikker du så på "+ Add Visits" og vælger 2 visits (man kan få dem refunderet, hvis ikke vi bruger dem)

Trin 11: Klik på "CONTINUE TO PAYMENT" og indtast dit kreditkort. Her fejler den måske, prøv igen eller brug et andet kort.

Bekgaard, Søren S, RasmusH og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side