Aegean Miles + Bonus

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Kristian, 30/11/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,841
    "Synes godt om" modtaget:
    8,851
    Point:
    113
    Tænker mig med denne tråd, at vi kunne samle nogle erfaringer fra dem der har dette kort? Så er der nogen der kan fortælle lidt og komme med tips & tricks?

2. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,572
    4,174
    Point:
    113
    Jeg har A3 Gold. Har brugt det på Swiss og Lufthansa forrige uge. Virkede fint til priority boarding, lounge, osv. Havde FF nummeret på boarding passet. Fik et godt exit row sæde på det ene leg og ingen på midtersædet på de andre. Så det var sådan set fornemt nok. Har ikke redeemet miles eller fløjet A3 for den sags skyld.

3. asf

asf VIP medlem

Beskeder:
    397
    622
    Point:
    93
  4. Ekeren

Ekeren VIP medlem

Beskeder:
    295
    476
    Point:
    63
    Den udregner jf. den "gamle" miles+bonus skala, så den kan ikke bruges længere...

5. asf

asf VIP medlem

Beskeder:
    397
    622
    Point:
    93
    Ak. Det er vel kun optjening hos A3 selv der er forkert så? Partnerne har vist ikke ændret sig (ifølge siden er den opdateret 15/9 i år)

6. Ekeren

Ekeren VIP medlem

Beskeder:
    295
    476
    Point:
    63
    Nu er programmet jo skiftet her pr. 24/11, så det er lidt svært at give tricks endnu, men her er et par fordele som jeg ser det:

A3 gold varer ikke længere for evigt, men er trods alt rimeligt nemt at bevare... 24.000 miles eller 12.000 hvis man flyver 4 segmenter på Aegean/Olympus metal.
    Et enkelt milesrun eller bare en tur til Grækenland, med mellemlanding i Athen, og vupti - så skal du kun optjene 12.000 miles pr. kalenderår. Dette kan endvidere gøres på business, da der følger 4 upgrades fra economy til business med Gold, og det kan gøres for under 1000 kr.
    Man kan ovenikøbet købe sig til de sidste statusmiles, hvis man lige står og mangler et par tusind miles sidst på året.

Aegean gold giver fasttrack i rigtig mange europæiske lufthavne (også på economy) - "Athens International Airport, Chania, Heraklion, London-Gatwick, London-Heathrow, Barcelona, Brussels, Budapest, Dusseldorf, Frankfurt, Geneva, Madrid, Milan-Malpensa**, Moscow-Domodedovo, Munich, Paris-Charles de Gaulle, Prague, Rome-Fiumicino, Stuttgart, Tel Aviv"

20% ekstra miles som gold, med Aegean og Olympus.

Gode/billige muligheder for award tickets - fx. Mellemøsten og Nord Amerika til 60K og 90K på business med *A T/R.

Pt. giver de også fine miles på SAS flyvningerne, men lad os se hvor længe det varer :)

Et udemærket program som kan vedligeholdes nemt, mens man fx. har Oneworld status ved siden af...

Senest redigeret: 2/12/14
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  7. Ekeren

Ekeren VIP medlem

Beskeder:
    295
    476
    Point:
    63
    Jeg ved ikke om de har ændret på miles accrual for nogle af deres partnere. Jeg har ikke selv lagt mærke til de store ændringer...

8. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,572
    4,174
    Point:
    113
    Gælder det også hvis man rejser med en *A partner eller kun på A3 afgange?

Enig. Det er min plan at opretholde M&B Gold og ellers have BAEC som primært program.

Det mener jeg ikke.

Ekeren "Synes godt om" dette.
  9. Ekeren

Ekeren VIP medlem

Beskeder:
    295
    476
    Point:
    63
    Ja fasttrack gælder også med *A.

Del denne side