AerLingus fra CPH nødlandet

Poster i 'NYHEDER' oprettet af jefi99, 24/8/14.

  1. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,584
    "Synes godt om" modtaget:
    5,191
    Point:
    113
    På Flightradar kan man se at flyet er divertet til AMS.

    Nogen der ved, hvad der er sket?

    1  Twitter.png
     
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,584
    "Synes godt om" modtaget:
    5,191
    Point:
    113
    Update - som det kan ses fik den pludselig behov for ude midt på Nordsøen at dreje mod syd...:

    2014-08-25_0013.png
     
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,584
    "Synes godt om" modtaget:
    5,191
    Point:
    113
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    4,181
    "Synes godt om" modtaget:
    6,189
    Point:
    113
    Det er vel normalt om kaptajnen vurdere at der er noget at redde og det ikke er et hjertestop der er "sket". Så er det noget som kan reddes så kaldes det - om det er muligt og der er en lufthavn inden for rækkevidde. På TATL flyvninger vil det ofte ikke være noget at komme efter men her var de lige en kort afstand til AMS så det giver vel god mening.
     
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Som udgangspunt bruges Mayday, hvis der er umiddelbar fare for menneskeliv. Så afhængig af hvor alvorlig situationen er så ja. Sqauwk 7777 ses ihvertfald ganske ofte med medical emergencies....
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.

Del denne side