Aeroflot får Suites Business Class på deres nye Airbus A350'er

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Henrik Olsen, 9/12/19.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Thorbjoern, Nielspg, Erwin Lansing og 6 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Når Aeroflot får sat de nye A350’ere i drift er det bestemt som gør at mit Skyteam focus også kigger i den retning. Det hjælper godt med min Flying Blue status tænker jeg.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Enig. Men mit problem med Skyteam er, at jeg flere gange har rejst på business class - og hverken fået segmenter eller point på min konto. Havde for nogle år siden en rejse med Aeroflot, som kun gav en lang næse. Så sent som i sommers havde jeg 4 segmenter på Air France - og det viste sig bagefter at være på en billet der ikke er pointgivende. Du skal være ret obs på, at din rejse tæller med, ellers kan du let blive skuffet.
     
    Henrik Olsen, Ulrik og Nielspg "Synes godt om dette"
  4. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Det er vel ikke unikt til Skyteam, men også indenfor andre alliancer? Jeg har kun oplevet det på tværs af medlemmer, hvor ikke alle rejser med et selskab giver points i loyalitetsprogrammet hos et andet selskab. For mit vedkommende har det være Czech Airlines, som altid giver point i eget OK Plus program, men ikke hos f.eks. Flying Blue. Og du har netop oplevet det modsætte, hvor AF altid giver points i Flying Blue, men ikke hos OK Plus. Derfor meget vigtigt, at vælge det program hos det selskab, som man også rejser mest med. Og passe godt på når man rejser med partnere (som kan være ret gode til at skjule den præcise rejse- (og optjenings)klasse.
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side