Air Berlin lukker ruter fra CPH og OSL

Poster i 'NYHEDER' oprettet af jefi99, 15/10/14.

  1. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Øv med Wien. Jeg har fløjet Niki frem og tilbage til Wien en del da jeg boede dernede og det var altid været upåklageligt. Havde sågar snakket med konen om et weekendsmut derned i december til schnitzel og julemarked men det må jo så blive med OS istedet
     
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Kedelig udvikling AB er igang med, men med de regnskabstal de leverer er det jo egentligt ikke særligt overraskende.

    Hellere undvære nogle ruter og se dem overleve end at holde fast i urentable ruter.

    Niki har jeg ikke fløjet med, men har brugt dem ofte til PMI og været yderst tilfreds med produktet. Jeg kan faktisk godt lide AB på kortrute - et ganske hæderligt produkt de leverer. Lang tid siden jeg har fløjet dem på longhaul, men skal flyve CPH-DUS-MIA på næste fredag med dem. Første gang i deres nye langrutekabine, så det bliver interessant at se hvordan det produkt. Desværre kun på economy, men mon ikke vi kommer igennem det også ;)
     
  4. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    PMI ruten er jeg lidt overrasket over, men hvis det ikke har kunne løbe rundt, må man jo skære ned.

    Resten ser jeg som en uundgåelig bivirkning af den vækst, som selskabet har oplevet de seneste år. Når man ekspanderer helt vildt, må man også stoppe op, og evaluere hvad der går godt, og hvad der går skidt. Og så må man jo skære i det der er skidt.
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.

Del denne side