Air India erfaringer

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Kristian, 13/5/16.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,837
    "Synes godt om" modtaget:
    8,826
    Point:
    113
    Vi skal da have en Air India tråd, er der nogen der har erfaringer med dem?

Jeg har dd. bestilt en tur til Chennai (CDG-DEL-MAA) og hjem Pune (PNQ-DEL-CDG) og nu er jeg på eventyr, for tror ikke jeg har fløjet med dem. Så er der nogen erfaringer her på Forum med dem?

Ser, at Air India også bruger OptionTown og jeg ser også, at Air India har "upgrades at the Airport": http://www.airindia.in/airport-upgrades-from-india-to-europe.htm - virker ikke skræmmnde med 2500kr for en Business Class tur..

Anyway, lad mig høre om der er nogen der har erfaringer med deres produkter?

2. tbh

tbh Flying Spaghetti Monster

Beskeder:
    1,816
    3,205
    Point:
    113
    Lykkedes det uden visa? Har ICN-HKG bestilt d. 19/6, men overvejer også en tur til Indien om 2 uger ...

Kristian "Synes godt om" dette.
  3. Kolmorgen

Kolmorgen Medlem

Beskeder:
    45
    95
    Point:
    18
    Har kun brugt dem på FRA-DEL og det var ombord på deres nye Dreamliner. Det var ganske udemærket, fløj Business Class og husker at jeg fik udleveret en rigtig dyne. Intet wifi ombord. Det værste var vel farvevalget i kabinen

jefi99, Ulrik og Kristian "Synes godt om dette"
  4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,837
    8,826
    Point:
    113
    @tbh - deres booking side "stinker", anyway, fik booket og først, bookede jeg på deres Indiske side, men der kom en masse spørgsmål og den ville ikke rigtigt lade mig komme videre, så prøvede jeg deres "other Countries", gik meget bedre og der var ingen "Mandatory Fields" med Visa, men fyldte det ud, så en ret dårlig oplevelse.. - den blev også ved med, at stoppe under personlige oplysninger, indtil det gik op for mig, at den ikke ville godtage mit SAS EBB nummer.. og endelig, har jeg endnu ikke fået min billet på mail, selvom den fin blev betalt.. og der står fint på siden "The payment status could not be determined"

Men ok, man må vel bare vænne sig til det.. - forresten er det ok værdi på den her billet, giver 50% på Internationale leg og 100% Domestic

jefi99, Ulrik og tbh "Synes godt om dette"
  5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,837
    8,826
    Point:
    113
    Ok, nu prøvet deres fly.. Oplevelsen var blandet, mildt sagt, deres IT og hjemmeside stinker.. Måtte ringe til dem et par gange og deres kundesupport ud af Indien er bare ringe... Men ok, med 50% optjening og flyve fra CDG til Chennai og Pune til CDG for 490€.. Det er en ok pris og få omkring 6.000 EuroBonus point er en ok deal..

Deres 787 er et fint fly og det lever op til alle andre selskaber.. Kom mæt i flyet og glem deres mad, det var intet værd, deres service er også under andre, men skal man til Indien, så er det ok.. Tror personligt JetAirways er bedre...

Vil jeg flyve me dem, ja et vil jeg faktisk, men man skal bare lige være opmærksom på servicen erindre par af andre..

PENSIONISTEN, clager, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,837
    8,826
    Point:
    113
    Glemte den her:

" Flight Rescheduling Notification…

Dear Passenger,

This mail is to inform you that Air India flight AI-143 departing from DELHI on 27-MAY-2016 is rescheduled.

The revised time of departure for your flight is 13:15 (Local Time) Hrs and arrival is 18:55 (Local Time) Hrs."

Den fik jeg så lørdag aften, ca. 36 timer eller mere efter jeg havde gennemført flyvningen.. - altså altså.. SK IT kører jo nærmest forbilledeligt...

mhsalv, Rikke Haugen Olsen, PENSIONISTEN og 7 andre "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,837
    8,826
    Point:
    113
    Ali Taran, clager og Henry "Synes godt om dette"
  8. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    70
    138
    Point:
    33
    Jeg er lige kommet hjem fra Indien hvor der var to indenrigsflyvninger med AI, BOM-HYD-BOM. Det må siges at være en oplevelse... Lufthavnen i Mumbai er for videregående, man skal f.eks. altid gå den modsætte vej end der står på skiltene. Ved international transfer skal man følge skilte for Domestic, for at nævne en ting. Jeg fløj business class og servicen var udmærkedet. Stolene var slidte, men det var dejligt med rigtig business class stole for en 1,5 times flyvning i stedet for blokeret midtersæde. Jeg kan selvfølgeligt ikke sige noget om deres langdistance, udover at jeg vil forsøge at undgå Mumbai i fremtiden :)

Ali Taran, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  9. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,837
    8,826
    Point:
    113
    Har prøvet dem indenrigs på Økonomi, det er simpelthen så dårlig service og meget uinteresserede ansatte i deres arbejde.. - de har lang vej foran dem, at ændre sig fra et statsejet flyselskab til et markedsdrevet flyselskab...

Fløj med en udmærket 787 DEL-CDG, der var intet , udover et stille fly der indikerede det her selskab er unikt, nærmere tværimod.. - alt var besværligt, købe billetten, understøtte LCML måltider...

Mumbai er en underlig stor lufthavn, kun prøvet den indenrigs og sådan som jeg husker lufthavnen, er der ret langt imellem de 2 terminaler.. og så husker jeg deres gulvtæpper var enormt besværlige med min kuffert og hjulene der kunne rulle

Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side