I denne tråd kan vi dele billeder af diverse Amenity Kits fra flyselskaberne. Det er både for Økonomi, Business Class og First Class. Med denne tråd håber jeg at vi kan få en masse billeder og se hvad der tilbydes derude.
Lad mig starte.... Flyselskab: British Airways Periode: Februar 2016 Klasse: Club World (Business Class) Rute: London - New York
Flyselskab: Emirates Periode: November 2016 Klasse: Business Class Rute: Dubai - Hong Kong Denne er versionen til mænd. Der blev også tilbudt en til de kvindelige rejsende. Det er Bvlgari som Emirates tilbyder i deres amenity kit
"Rexona deo"???? Det var da alligevel et spøjst valg, men på den anden side, i A380 er der vel altid plads til EEN til som bruger Rexona! Fin idé til tråd i øvrigt.
Jeg var også lidt overrasket over dette. I First får man en AXE deo.... ?!!? Håber på flere billeder fra jer andre
Lille udvalg jeg har gemt over tiden... Har vist flere, men det var lige hvad jeg havde ved hånden i en kasse med disse...
Flyselskab: Emirates Periode: November 2016 Klasse: Business Class Rute: Bangkok - Dubai Det er Bvlgari som Emirates tilbyder i deres amenity kit og denne er versionen til kvinder.
Flyselskab: Air New Zealand Periode: Marts 2016 Klasse: Business Premier Rute: London - Los Angeles Fint lille sæt med kulørte sokker og et etui som kan bruges som iPad cover efterfølgende - så får konen da også noget ud af det!
Qatar Airlines business Rute: BKK-DOH Hvornår: Oktober 2016 Dameudgaven, produkter fra Georgio Armani.
Qatar Airlines business Rute: CPH-DOH Hvornår: Oktober 2016 Dameudgaven, produkter fra Georgio Armani. Den findes også i sådan en taske:
Qatar Airlines business Rute: BKK-DOH Hvornår: Oktober 2016 Herreudgaven, produkter fra Georgio Armani.
Flyselskab: SAS Periode: November 2016 Klasse: Go Rute: København - Washington D.C. Når nu de to andre klasser er beskrevet i denne tråd - og for dem som måtte være i tvivl om, hvad man får i den ende af flyet
Flyselskab: British Airways Periode: November 2016 Klasse: Club World (Business Class) Rute: LHR - DOH
Flyselskab: Qatar Periode: Maj 2016 Klasse: First Rute: Doha - Bangkok Stor Armani edt med tøfler og pyjamas til. God kvalitet og behagelig at have på på den 10 timers lange tur.