American Airlines annoncerer ændringer

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jakobv84, 17/11/15.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    ... som forventet af mange har AA annonceret at de følger i hælene på Delta, United og Southwest og skifter over til revenue baseret optjening i anden halvdel af næste år: http://www.aa.com/i18n/AAdvantage/programDetails/AAdvantage2016.jsp

    De ændrer også deres award charts per 22. marts 2016:
    http://www.aa.com/i18n/AAdvantage/redeemMiles/american-airlines-award-chart2016.jsp
    http://www.aa.com/i18n/AAdvantage/redeemMiles/all-partner-chart2016.jsp
    Som forventet er det ikke gode nyheder, men nogen kæmpe massakre er det ikke -- men hvis man ved man vil så book for guds skyld inden da!
     
    Henrik Olsen og THammer "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    Ja - mine 210K point skal nok bruges til noget First inden marts - eller bookes inden marts i hvert fald....
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har vist 400K ved januars udgang... Håber at bruge 160K på 2x RT EY F inden marts og måske jeg også kan få booket noget sol og varme til næste vinter... Sad og lurede på Dar Es Salaam men de eneste der flyver long-haul fly dertil er ST ser det ud til. Både QR og EY flyver A320 fra DOH/AUH selvom turen er 6 timer. Og TK via IST er same story. Latterligt.
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    Jeg tænker også på 2xRT EY F faktisk - gad godt høre lidt mere om dine tanker for dette?
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tror som udgangspunkt jeg brænder 160k miles af for en lang weekend i Dubai med CPH-LHR-AUH så LHR-AUH er på EY A380 i deres First Apartment og så videre med deres complementary limousine service til Dubai. Dog svært at fange dagsflyveren da afgangen fra LHR er rimeligt tidlig. Generelt fin availability.

    Men reelt set kan man jo flyve videre til Indien, Sri Lanka, Maldiverne, osv. da det dækker Mellemøsten og Indian subcontinent. Men som sagt tænkte jeg bare en lang weekend og så er Dubai nok fint. Og vi har aldrig været der.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. *flyer

    *flyer Sjeff

    Beskeder:
    245
    "Synes godt om" modtaget:
    631
    Point:
    93
    Trist men ikke helt uventet. Har lidt miles, som skal brændes på enten Etihad First Apartment eller Qatar First på A380 – spørgsmålet er bare, hvornår man får tid til at tage afsted :oops:

    Det kunne faktisk være fint at slå to fluer med et smæk, og finde på noget spændende a la CPH-LHR-AUH-DOH-Asien... Hmm!
     
  7. SKDAAP

    SKDAAP Medlem

    Beskeder:
    18
    "Synes godt om" modtaget:
    57
    Point:
    13
    Hvordan finder i availability hos Etihad/Qatar/Cathay ved brug af AA miles? De kommer jo ikke op når man søger efter award tickets på aa.com. Eller gør jeg noget forkert?
     
  8. *flyer

    *flyer Sjeff

    Beskeder:
    245
    "Synes godt om" modtaget:
    631
    Point:
    93
    Etihad kan du søge på Etihads website. Qatar Airways og Cathay Pacific kan du se på ba.com.
     
    jakobv84 "Synes godt om" dette.
  9. SKDAAP

    SKDAAP Medlem

    Beskeder:
    18
    "Synes godt om" modtaget:
    57
    Point:
    13
    Har fundet Guest Seats på Etihads hjemmeside? Er det dem du mener?
    Når jeg ringer til AA kan de ikke finde den samme tilgængelighed.
     
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja. Ring til AAs Australske afdeling så fikser de det for dig.
     

Del denne side