Avianca LifeMiles - dobbelt op på bonuspoint

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Flemming Poulsen, 3/12/13.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Vi har lavet en guide til hvordan man via Avianca LifeMiles kan købe billige point (når de har kampagner) som kan bruges til bonusbilletter på Star Alliance.

    Totalprisen for en First Class billet fra København til USA bliver f.eks. kun omkring 12.000 ved at købe point og 8.250 for en business billet.

    Læs mere i guiden her: http://bonusfeber.dk/indsider-tip-flyv-first-class-til-usa-12-000-kr/

    I denne tråd er du velkommen til at stille spørgsmål, hvis du har noget du gerne vil have opklaret i forbindelse med dette tilbud.

    Vi kan desuden oplyse at der netop nu er en kampagne, der kører frem til 31. december...
     
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Spændende læsning, har aldrig rigtigt dyrket DM/LifeMiles osv, men kan jo godt læse mig frem til, at der er en verden jeg har misset der! måske jeg snart skal dyrke det, tak for spændende indlæg... - kan dog hurtigt læse mig frem til, at hvis man melder sig ind nu, at kampagner ikke gælder for "os nye", så må nok bare melde sig ind og vente på næste runde!

    Off topic, har fløjet Avianca, det er bestemt ikke et selskab der er højt på min liste, at prøve igen...
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Ja desværre gælder det vist kun nye medlemmer. Må selv få meldt mig ind også, så jeg er klar til næste gang der er kampagne. Har selv brugt DM en gang før, hvor vi fløj CPH-SK-MUC-LH-HKG-TG-ICN-LH-FRA-LH-CPH - alt i F pånær HKG-ICN (hvor der kun var C) - og det var helt problemfrit (det var inden LH blokerede for First hos dem).

    DM tog dog rigtig lang tid at booke, da alt skulle foregå over telefon - og kundskabsgraden varierede en del hos deres agenter. Her ser jeg en klar fordel hos LifeMiles, at man selv kan finde rejserne online.

    Og priserne hos dem er absolut attraktive - og ikke mindst er det attraktivt at man stadig kan booke LH First.
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    OT: Vi læser da gerne en Trip report om Avianca på et tidspunkt ;)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  5. Tracebuzta

    Tracebuzta www.intheair.dk

    Beskeder:
    38
    "Synes godt om" modtaget:
    70
    Point:
    18
    Så skulle jeg alligevel have meldt mig ind igår :-(
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,981
    Point:
    93
    Jeg har meldt mig ind for et par måneder siden, men trods det er det ikke lykkedes for mig at købe 2x1-point-tilbuddet her i december. Systemet nægter ganske enkelt at doble op. Øv. Måske skal man være medlem i et år, eller have nogle point på kontoen først?
     
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Hej,

    Den har jeg ikke hørt om før at der er en så lang periode. Men fx. Iberia har 90 dage som en konto skal være før det kan lade sig gøre at købe point. USDM har også en periode men kan ikke huske længden af den. Så det er nok det som forhindre dig.

    En skam dog - der er nogle som har modtaget en 3x1 point kampagne også som dog kun kunne købes via telefonen - desværre en målrettet kampagne.

    Hilsen
    Henrik
     
  8. Seerup

    Seerup Nyt medlem

    Beskeder:
    8
    "Synes godt om" modtaget:
    4
    Point:
    3
    Hejsa

    fantastisk med denne info men men

    jeg har lidt problemer med at se hvordan jeg booker en rejse på BC eller First

    fx:

    jeg vil gerne fra CPH til Chicago den 23 marts 2014....hvordan??


    tak for en skide god hjemmeside forresten
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  9. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Man booker på Avianca's hjemmeside, som http://www.lifemiles.com/index.aspx ved at logge ind. Der kan du se tilgængelige flyvninger i de forskellige klasser. Vær opmærksom på at når der er tale om en Award Rejse (som dette jo er), så er tilgængeligheden begrænset i forhold til almindelige billetter.
     
  10. Seerup

    Seerup Nyt medlem

    Beskeder:
    8
    "Synes godt om" modtaget:
    4
    Point:
    3
    hej flemming

    tak for det, jeg prøvede at lave en fiktiv booking for en rejse til usa:

    cph-chicago-cph

    begge på business class

    prisen er på 52000 miles per tur, dvs 104000 point

    for bare ca 1000 usd kunne jeg sænke point krav til kun 45000 point

    så jeg vil gerne købe de 45000 point og så betale de restrende 1000 usd

    hvordan køber jeg de miles


    til info har jeg selv givet 28000 dkk for en retur til chicago med LH fra cph via munchen med en business class med delta fra LA-MIA


    så der er penge at spare på lifemiles


    tak for rådet
     
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det er lige præcist derfor vi er her - det er at kunne dele råd og erfaringer. Så jeg er bare glad hver gang jeg ser det lykkes :)

    Miles købes via dette link: https://www.lifemiles.com/eng/ear/tra/traneepur.aspx

    Og det er beskrevet her: http://bonusfeber.dk/indsider-tip-flyv-first-class-til-usa-12-000-kr/ som du kender allerede.

    Men sikre dig at de kører en bonusperiode således at du får ekstra miles når du køber som det beskrives i artiklen i ovenstående link.

    Hilsen
    Henrik
     
  12. Seerup

    Seerup Nyt medlem

    Beskeder:
    8
    "Synes godt om" modtaget:
    4
    Point:
    3
    Hej henrik


    en rejse på BC til usa koster 2 gange 52000 miles

    jeg kan betale ca 1000 usd og så få miles der skal betales ned på ca 50000 miles

    betyder dette at jeg skal have 50000 miles og derudover betale de 1000 usd...stadig billigt dog


    hvad er gyldigheden for milesene
     
  13. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så er det tid igen til 2x1 miles hos Avianca... Fået mail om dette her til morgen.. Meldte mig ind sidst, så overvejer at slå til denne gang...

    @Seerup kom du afsted i marts på miles?
     
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
  15. ThomasG80

    ThomasG80 Aktivt medlem

    Beskeder:
    109
    "Synes godt om" modtaget:
    189
    Point:
    43
    Er det en god deal? Der står at det koster 17,7$ per 1.000 point man flytter..
     
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg kiggede på at tage til Mauritius som koster 110.000 for en RT dvs. $1,650 hvilket er noget billigere end den billigste cash jeg kan finde til $2,500.
     
  17. bertil storr

    bertil storr VIP medlem

    Beskeder:
    150
    "Synes godt om" modtaget:
    295
    Point:
    63
    Vent med at købe miles til når de har en "dobbelt op" på miles kampagne.
     
    skyflyerwomen "Synes godt om" dette.
  18. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    alexanderln "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    lige fået en mail om, at de også har lavere priser med Star Alliance: https://www.lifemiles.com/eng/tra/p...&utm_source=LifeMiles_ENG&utm_content=textCTA

    Så, som jeg læser ovennævnte artikel:

    Buy 101,000 miles and you will receive:
    • a 135% bonus of 136,350 miles
    • a 10% bonus of 10,100 miles
    • for a total of 247,600
    • at a cost of $3333
    • or a cost per mile of $0.01346 cents per mile.
    OK, 3333 USD er jo så også 22.222kr... og der kan man så flyve ifølge mit link:

    Capture.JPG
    2 på business til f.eks. til NY og bruge 21o.ooo point, der er ca. 18.900kr eller godt 9.500kr per person (kan forstå LF er der ingen fuel surcharges), men alligevel, kan jo købe en Business billet, hvis planlægge lidt, og optjene point samtidig!

    Er der noget jeg har misset ved ovenstående analyseRegnestykke?
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.

Del denne side