AVIS statusforlængelse

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af niceguy1001, 17/8/20.

  1. niceguy1001

    niceguy1001 VIP medlem

    Beskeder:
    218
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    Altid rart at få en lille ekstra gave - uventet.
    Netop modtaget mail fra AVIS at de forlænger min President status... Det siger man ikke nej tak til - selvom jeg nok ikke får brug for det, da jeg ikke tror på en forbedring i rejsekompleksiteten over de kommende 12 måneder... desværre...
     
    Senest redigeret: 18/8/20
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. AndersBT

    AndersBT Aktivt medlem

    Beskeder:
    57
    "Synes godt om" modtaget:
    109
    Point:
    33
    Husk også at man som Eurobonus medlem, afhængig af tier, har fast track enrollment til de forskellige tiers hos Avis. Dvs som guld/diamant er der direkte opgradering til Avis President.

    https://one.avisworld.com/partners/eurobonus/preferred-benefits
     
    Henrik Olsen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Jeg fik også samme mail i går - det var rart, men der går også her et stykke tid før jeg får brug for det.... desværre....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Har ikke hørt fra dem endnu. Men kunne da håbe.
     
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Her er mailen fra AVIS:

    Kære kunde,

    Først og fremmest håber vi, at du og din familie har det godt i disse uvisse tider.

    Vi sætter stor pris på din loyalitet. Vi er klar over, at du har været nødt til at lave om på en masse planer, hvilket betyder, at du ikke har haft mulighed for at rejse så meget, som du måske havde håbet.

    For at vise dig, hvor meget vi sætter pris på dig som kunde, har vi forlænget vores President's Club-niveaustatus indtil 07/06/2021, så du ikke mister nogen af de fordele, du har opnået i tidens løb.

    Din sikkerhed er vigtig for os.

    Lige nu er vores største prioritet din og vores ansattes sikkerhed. Vi har introduceret vores Avis sikkerhedsløfte for at vise vores forpligtelse til sikkerhed og fremhæve de forholdsregler, vi tager for at sørge for at alle er sikre, så du kan køre trygt.

    Vi er her, når du er klar.

    Vi sætter stor pris på dig som kunde. Vi forstår, at meget har ændret sig, men når du er klar til at komme ud at køre igen, ser vi frem til at hjælpe dig med at komme sikkert afsted.


    Vi glæder os til at se dig snart.

    Avis Preferred-teamet.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. AndersBT

    AndersBT Aktivt medlem

    Beskeder:
    57
    "Synes godt om" modtaget:
    109
    Point:
    33
    [QUOTE="Henrik Olsen, post: 94070, member: 9" men der går også her et stykke tid før jeg får brug for det.... desværre....[/QUOTE]

    Jeg savner virkelig at rejse... Turen op foran køen til pre-boarding ;), følelsen af at sætte sig tilrette i flyet, at tjekke ind på et lækkert hotelværelse, ny lejebil og restauranter.

    Vi må principielt gerne rejse men kunne mærke da jeg blev inviteret sidste uge at jeg på ingen måde har lyst til turen igennem en stor hub-lufthavn, at sidde indelukket i 10 timer eller en proppet lufthavnsbus i fx Frankfurt.

    Så det er sgu med lidt blandede følelser....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. niceguy1001

    niceguy1001 VIP medlem

    Beskeder:
    218
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    @AndersBT - det er rigtigt, men det er en "one time" only
    EBD fordele: "Tilmeld dig Avis Presidents Club for et år."
    EBD gennem mange år, og har fået at vide, at man kun én gang kan få President status! Men, ikke utænkeligt at jeg har fået forkert info af medlemsservice??
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Sådan husker jeg det også. Efter tildeling af status skal du optjene status til de følgende år.
     
    Henrik Olsen og niceguy1001 "Synes godt om" dette.
  9. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Ærgerligt, at den nye Avis kampagne kun gælder i DK,SE og NO. Jeg har fire dages billeje med dem fra lørdag i Europa.
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.

Del denne side