Bangkok?

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af PeterA, 31/1/18.

  1. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Familien og undertegnede skal rejse gennem Thailand og tænkte vi ville bo lidt godt i Bangkok uden det skal være alt for dyrt.

    Nogen der kender det nye Hilton i Sukhumvit og kan anbefale det? Det ser lidt mere flashy ud end Doubletree.

    Hvis man gerne vil ud til noget strand, hvor kan det så anbefales at tage hen? Tænker ikke Pattaya lige er stedet for familien og Hua Hin synes jeg ikke ser så spændende ud. Har set lidt på Hilton Hua Hin, men det ser rimelig standard ud. Så næsten hellere blive boende på et godt hotel i Bangkok.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Hilton Suk.
    Go for it, alletiders og god pris for det man får.
    Du skal have lounge adgang da det er en stor del af fornøjelsen ved at bo der.
     
    Henrik Olsen, PeterA og Henry "Synes godt om dette"
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg er glad for Hua Hin. Har ikke boet på Hilton og udfra billederne ikke lige mig. Kan anbefale Hyatt og IC og har store forventninger til Marriott hvor jeg tjekker ind om 1.5 uge. Synes absolut det er sol, strand og badeferie og afslapning som man ikke får i Bangkok.
     
    miri90, Henrik Olsen, PeterA og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Har Diamond status hos Hilton, så jeg har vel lounge-adgang, eller? Men jo, primært årsagen til jeg dyrker Hilton. Hilton i Sukhumvit ser rimelig nyt ud. @clager , hvordan er poolen? Er der sol på?

    Giver Jakob ret i, at Hyatt i Hua Hin ser vældig meget bedre ud end Hilton, men desværre har jeg ingen status hos Hyatt og det er noget dyrere.
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tag evt et kig på Radisson Hua Hin. Min far indlogerer sig der start marts og prisen er lavere end de andre.
     
    Henry, Henrik Olsen og PeterA "Synes godt om dette"
  6. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Lounge til Hilton Guld og diamant så der er du OK. Roof top poolen er ikke den største i BKK men helt fin. Masser af sol.
     
    Henry, Henrik Olsen og PeterA "Synes godt om dette"
  7. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Not bad. Hvad er den nemmeste måde at komme til Hua Hin på (ikke til hotel limo-priser)?
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Har set lidt på Conrad. Ser også meget nice ud. Har vist boet der engang for længe siden (10 år siden måske) og syntes det lå en smule off.
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  9. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Kender ikke Conrad.
    Alle jeg kender der rejser til Bangkok taler om So Sofitel på North Sathorn som den bedste hotel oplevelse pt i Bangkok i Luksus klassen til omkring en tusse i døgnet.
     
    PeterA, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja ser godt ud til prisen, men ikke umiddelbart så børnevenligt. Marriott og Hyatt har mere at tilbyde på den front.

    Jeg bruger www.taxi-huahin.com. Der findes vel et hav af lignende selskaber men de svarer hurtigt på mail og var stabile sidste år så de blev genvalgt. Toget skulle være en flottere tur og mere lokalt... på godt og knap så godt.
     
    PeterA, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  11. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Har ikke været i Bangkok andet end en håndfuld gange - og har hidtil shoppet lidt rundt. Skal dertil igen om nogle måneder - og denne gang er valget faldet på Chatrium Riverside. Ingen point eller statusanderkendelse, men rigtig fornuftigt placering (nemt at komme rundt derfra) - og med 120m2 river view værelse til fornuftigt pris til os alle fire er det optimalt.
     
    PeterA, Henry, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg vil gerne kaste en stemme på Hilton Millennium - som Diamond er det super og ligger ned til floden.

    Det er ikke nyeste værelser men lounge og morgen er i ret god standard.

    Jeg har brugt det flere gange og er ganske godt tilfreds.

    @Kristian har også været der flere gange.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Er prisleje nogenlunde ens på de forskellige hoteller du nævner? Og hvilket leje er vi i?
    Er Hua Hin desuden optimalt i dec-marts som øerne i Thailand, eller hvornår er klimaet optimalt til badeferie efter din mening?
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg er med på du helst vil på noget Hilton-kæde, men hvis det ikke er et krav, så kan jeg virkelig anbefale The Sukhothai https://www.sukhothai.com/bangkok/en. Det er meget hyggeligt og resort-agtig feeling lige midt i byen, så i min optik meget familieferie-velegnet. Meget stille inde på hotellets område med et fantastisk pool-område, som lige er blevet renoveret, se her https://www.instagram.com/p/Bd9JIhwjFxg/. Modsat meget andet i Bangkok er det et ret stort areal hotellet ligger på og lave bygninger, så der er masser af sol ved poolen og den er stor nok til at et par børn godt kan lege og grine højt uden nogen bliver forstyrret.

    Jeg syntes det var "billigt", men jeg ved selvfølgelig ikke helt hvad billigt er for dig. Jeg tror det ligger et par hundrede ekstra kroner pr. nat i forhold til Hilton.

    De er lidt funky med priserne, når man søger hos hotellet. Så vil de f.eks. kun give en suite til 2 voksne +1 barn, mens vi godt kunne få lov at få et almindeligt værelse med opredning via vores agent. Vi blev dog opgraderet til et af de få værelser der ligger med terrasse ud med poolen (dem du kan se på Instagram-billedet).
     
    PeterA, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det ser da rigtig godt ud og lækre poolområder. Vil gerne høre anmeldelse derfra når I har været der :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Radisson er væsentligt billigere. De andre 3 er i samme prisleje. Og ja samme klima som øerne så vidt jeg ved.
     
    PeterA, Henrik Olsen, miri90 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Will do - men hav tålmodighed. Til godt 7.000 bath for et værelse med 4 voksne (som ungerne tæller som nu :rolleyes:) med morgenmad - og gode anmeldelser - så skulle det prøves.
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  18. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Tillader mig at genoplive Bangkok tråden...

    Har brug for et tip til en god restaurant i Bangkok (som har åbent om søndagen).

    Havde kigget på Gaggan, men der er desværre lukket om søndagen...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    @jefi99 -> kan du hjælpe - du er jo næste fastboende i Bangkok :)

    @THammer - eller det er måske for sent (skulle have været i går søndag?)
     
    THammer og Henry "Synes godt om" dette.
  20. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    @Henrik Olsen hahahahaha Nej så elendig er min planlægning dog heller ikke. Det er først til september.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side