Basispoint optjening

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Laumann, 20/5/16.

  1. Laumann

    Laumann Nyt medlem

    Beskeder:
    12
    "Synes godt om" modtaget:
    12
    Point:
    3
    Hej med jer

    Jeg har pt guld status og er ret glad for adgang diverse lounges. Men jeg har lige nu kun 41.300 point, dvs at jeg mangler 3.700 basispoint for at bevare sin guld status (mener at det er i august der er en skæringsdato)

    Kan man på nogen måde købe sig til de sidste point hvis jeg ikke får nok flyveture inden august?
     
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ja, men det er ret dyrt (100kr/100 point). Et fornuftigt mileage Run ville være væsentligt billigere hvis du kan finde noget tiden.
    E.g. CPH-TXL/AMS er ofte betalelige i plus og det ville være nok.
     
    PENSIONISTEN og Ulrik "Synes godt om" dette.
  3. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,982
    Point:
    93
    Jeg mener at huske, at de points, man køber, kun tæller som 'ekstra points' og dermed ikke tæller med til status, så det kan med andre ord ikke lade sig gøre at købe sig til guldet.
     
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Der er også mulighed for at købe basispoint her: https://points.flysas.com/

    Disse point tæller mod status. Jeg brugte det selv sidste år, men som sagt er det ganske dyrt, og her til nytår forhøjede de ovenikøbet prisen (men kun for danskere).
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  5. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Var ikke klar over man kan købe basispoint. Jeg kan dog ikke komme videre fra det link du har sendt. Det kræver log-in og mit sas-login virker ikke hertil.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  6. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg prøvede også lige at logge ind, og de første tre gange fejlede det. Måske er der SKIT i systemet her til formiddag... :rolleyes:
     
    Michael Wahl "Synes godt om" dette.
  7. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    En billig tur i europa på PLUS vil gi dig 3750. Lige nu kan man komme til LHR på PLUS for 999 og ca. 1100-1200 tilbage, det er billigere (og sjovere) end at gi 1 kr pr 1.
     
    PENSIONISTEN, Ulrik og silferlood "Synes godt om dette"
  8. Laumann

    Laumann Nyt medlem

    Beskeder:
    12
    "Synes godt om" modtaget:
    12
    Point:
    3
    Super

    Tusinde tak for tips

    Ved at gå herind https://points.flysas.com/ fandt jeg ud af at jeg kan konvertere mine ekstrapoint til basispoint ....og dem har jeg mange af :)

    Capture.PNG
     
    Rikke Haugen Olsen, PENSIONISTEN, Ulrik og 5 andre "Synes godt om" dette.
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Okay men det er stadigvæk en meget dyr måde at gøre det på. Langt billigere at finde et par timer og flyve en hurtig smuttur...
     
  10. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Hvis man lige står og mangler lidt basispoint for at nå sin status, så er det jo meget fint at kunne bruge sine ekstrapoint, men ellers vel en lidt dårlig deal med 10:1.
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja hvis vi snakker et par hundrede, men når vi snakker et par tusinde er det noget billigere at nappe en aftentur til et naboland...
     
    Rikke Haugen Olsen, PENSIONISTEN og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,394
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Du skal være helt skarp på optjenings-perioden - gerne tjekke den en ekstra gang. Husk kortet gælder 3 måneder efter udløb af perioden (mit optjenings-år er maj-april, men kortet gælder til udgangen af juli).

    Det ville da være træls, at købe dyre basispoint - og så opdage, at de tæller med i den nye periode.

    Og så er jeg helt enig i, at det billigste vil være at tage en lille billig plus-tur til et naboland. Men her skal du også være helt sikker på, at det er en SAS-tur, så du får dine 3700 point (engang jeg var i tidsnød, tog jeg et aftenfly til München - og hjem med samme maskine. Så det kan klares på en enkelt aften).
     

Del denne side