Bedste Mileage Run i har lavet?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Kristian, 9/5/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,872
    "Synes godt om" modtaget:
    8,941
    Point:
    113
    Tænkte det kunne være sjovt at høre hvilken Milage Run eller rejse som i har haft der har givet flest point? - vi hører jo altid om, hvor mange point det koster at bruge rejser, men lige så vigtigt er det vel at tjene dem!

Tror min, som det ser ud lige nu er:

En tur i Plus med min børn til Venedig under "Julekalenderen 2013", den koster 8.636. For det får jeg: 22.500 point + 3x18.000 for hvert barn og købt på Diners der giver 864 point - ialt 77.364 point - det giver en point Ratio på 8.95 for hver krone brugt. Det er helt ok? Anyone højere

EDIT: Ser at min Athen rejse er bedre: giver 30.000 point + 189 Point for Diners og denne rejse er købt for 1.880kr - så en Point Ratio på 16,05 - anyone højere?

EDIT EDIT: Ser jo, at SAS i Maj giver 2.000 point ekstra i SAS Plus - det giver så en Point Ratio på 17.12

Senest redigeret: 9/5/14
  2. Kasper Holm

Kasper Holm Nyt medlem

Beskeder:
    9
    5
    Point:
    3
    @Kristian - Hvordan har du booket din Athen tur? Julekalender? og er det basis points eller extra?

/Kasper

3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,872
    8,941
    Point:
    113
    @Kasper Holm Det var i december måned der var der en Julekalender hos SAS og der var en tur til Athen der gav 2x Extrapoint derfor de rigtigt mange point, og der var også en til Venedig som jeg så købte sommerferien for... - Det meste er Extrapoint, men man får "almindelige basispoint" til at få status på flyveturen, så det er jo den "mindste" del af det, men vigtigt for at opretholde/få status!

4. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Har ikke praktiseret Milage Runs noget særligt. Men slog da til på SAS kampagnen med "Fast Track to Gold" hvor 2 t/r rejser i Plus gav guld. Her blev det til to ture til Prag for at vende i gaten og flyve hjem igen. Pris ialt 3.700 kr. for et Guld-kort :)

Ganske tilfreds med det.

Ellers flyver jeg primært når jeg har et eller andet behov for at nå en destination der skal dækkes - men forsøger at optimere indtjeningen mest muligt med kampagner, valg af selskab/alliance etc. ;)

Slog da også til på SAS triple up kampagne til USA og fik en god del point ud af en NYC t/r. Denne var vel ikke en direkte Milage Run da det blev til en forlænget weekend i NYC for hele familien. Men havde dette tilbud ikke været der, så var vi helt sikkert ikke taget afsted, da det ikke passede specielt godt ind i de øvrige planer.

Del denne side