Bedste Premium economy

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Kasper, 3/6/15.

  1. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Hej. Kan se lufthansa lige nu har kampagne på deres Premium economy class , ca 9000 til MIA. Men er der nogen der har prøvet LH's produkt, og evt BA WT+ , og kan samligne de 2 og give et hint om hvilket er bedst?
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hvornår skal du afsted? For 9.000 kan du næsten flyve business hvis det er på de rigtige tider af året...

    Lufthansas Premium Economy er ny så jeg har ikke fløjet den; har tilgengæld fløjet BA WT+ en del.
     
  3. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Er i september, og det ser ud til at være den dyreste tid med BA på CW. Med mindre de snart hoster op med et tilbud.:):) BA WT+ ligger på Ca 11500 på samme tidspunkt.
     
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja September er der vist pt. ingen business class tilbud.

    British Airways er 18.5" width og 38" pitch hvor Lufthansa varierer imellem 17.0" og 19.7" width og 37"-38" pitch -- du kan se det per fly her: http://www.seatguru.com/charts/premium_economy.php
     
    Kasper "Synes godt om" dette.
  5. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Flyver selv LH Y+ (A380) om 3 uger. Giver gerne en trip-Report. Der er vidst visse fly hvor Y+ befinder sig midt i economyrækkerne (weird) så det vil jeg helst undgå. I øvrigt så får man SAS Plus som connecting flight hvis man flyver SAS codeshare til en tysk hub.
    Så skriver tilbage hvad jeg synes om det :)
     
    Henrik Olsen, obs, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. HBrandt

    HBrandt Nyt medlem

    Beskeder:
    5
    "Synes godt om" modtaget:
    12
    Point:
    3
    Har fløjet begge produkter - BA WT+ er klart at foretrække. Lufthansas Premium Economy minder mest om regulær economy for nogle år tilbage. Personalet der betjener LH Y+ er samme som Economy og eneste forskel i betjening er, at du får din mad på noger porcelæn i stedet for en folio bakke. Det er rigtigt du så kan tage en ekstra kuffert med, men det kan du også hos BA. Hos BA WT+ virker det som om personalet forsøger at give dig en oplevelse der lige er en tak bedre en regulær economy, samt er sædet mere komfortabelt end hos Lufthansa.
     
    jakobv84, Kristian, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Lige nu (eller faktisk i dag) startede BA et nyt tilbud på WP+. Så du kan i September komme til Miami for godt 9.000,- i WTP:

    upload_2015-6-26_22-36-10.png

    Så jeg kan kun støtte andre i at BA har det bedste produkt. Dertil syntes jeg også at London Heathrow er en bedre lufthavn at være i transit i forhold til de tyske.
     
    Kasper "Synes godt om" dette.
  8. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Det bliver hermed BA WT+. :cool:
    Og mit silver sikre jo adgang til lounge , også med AA turene rundt i USA.
    Takker for jeres råd.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  9. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Jeg var med LH Y+ FRA-SIN her for en uges tid siden, og var GODT tilfreds. Det var dog min første tur med LH Longhaul, og drinks etc er også inkluderet på Y.
    Dog var sædet helt nyt (A380, sæderne monteret i maj), og med kæmpe IFE skærm og fodstøtte, som man fint kunne strække benene.
    Sæderne var derudover i forreste del af ground-floor, som var meget stille men med god service fra 4 pursere. :)
    Derudover giver Y+ min. 100 % optjening med Eurobonus, så indkasser selv 6400 per vej!

    Men god tur på WT+ :)
     
    Henrik Olsen og Kasper "Synes godt om" dette.

Del denne side