Bedste Star Alliance lounge i Newark

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Thomas, 12/3/16.

  1. Thomas

    Thomas Medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Jeg skal et par gange frem og tilbage fra Newark lufthavnen i år, og I den anledning skal jeg bruge lidt tid i lounges. Det kunne derfor være rart med jeres input til den bedste lounge, som et SAS guldkort giver adgang til i Newark.
     
    Sophus og Ulrik "Synes godt om" dette.
  2. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Lufthansas Senator lounge. Ikke meget plads, men til gengæld godt udvalg af mad og drikkevarer for en lounge. Man kan næsten spise en mindre aftensmad derinde.
     
  3. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Forsøgte at komme ind nu da jeg var der sidst, men de ville ikke slippe folk ind som ikke skulle med til enten FRA eller MUC. Først når disse var afgået ville de åbne for andre, så noget skuffende :(
    Er EBG
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  4. Thomas

    Thomas Medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Okay, tak for tip. Jeg forsøger at komme i Lufthansas Senator lounge i morgen.
     
  5. Thomas

    Thomas Medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Da jeg ankom til Newark i god tid, var LH loungen endnu ikke åbnet pga. daylight savings time.
    Tog derfor i SAS lounge, som jeg nok må sige var lidt skuffende, om dog moderne i indretningen og havde usb oplader-sticks i stolene.

    Jeg fik adgang til LH Senator Lounge, da de åbnede og sikke en anden oplevelse! Næsten ingen mennekser - jeg var der som sagt i god tid - massere af dejlig mad (også til en person som lever af en vegansk kost), fine øl og godt spiritus udvalg.

    Vil helt klart anbefale LH Senator lounge, hvis man har SAS guldkort og skal rejse fra Newark.
     
    Frequie, Ulrik og Kristian "Synes godt om dette"

Del denne side