Betal elregningen med SAS Mastercard

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 26/12/20.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Jeg har her i december skiftet elleverandør til det digitale selskab Barry. Det er gjort fordi jeg så kan betale med mit elforbrug via mit SAS Mastercard. Dertil er det også muligt at få nogle ret billige priser på el.

    Da elregningen er en af de store poster på vores månedlige PBS regning er det godt at få den over på SAS kortet og dermed optjene EuroBonus point på det.

    I nat er der nogle timer at det er helt gratis (kampagne):

    EC8C7B37-A8F4-44C3-B40A-FEF3F8719E39.jpeg

    De kører også en rekrutteringskampagne resten af året. Der får man 300,- i rabat (hvilket for os er en måneds elforbrug). Sign up via denne kode:

    Get 300 kr. worth of electricity when switching to Barry by using my referral code The code is: #HENRIK165 Learn more on https://getbarry.dk/venner or get started by downloading the app here: https://getbarry.app.link/friendmessage

    Jeg får også 300,- i rabat skal jeg huske at sige.

    Hvis man tilmelder sig, så opfordre jeg til at dele sin referral kode i denne tråd, så flest muligt kan få gavn af det.
     
    miri90 og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  2. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Jep, barry er herligt, har selv brugt det i næsten 1 år, og vil anslå det er ca 10% billigere end SEAS var for mig.
    Vil lige tilføje at man kan "tanke op"/forudbetale, hvilket jeg naturligvis altid gør når der er dobbeltpointkampagne ;)
    Min kode, skulle nogen ønske at bruge den: #714684

    (Det passer dog desværre ikke at el er gratis i nat, da det kun er den rå strømpris, og alle leveringsafgifterne osv, der vel udgør ~80% af totalprisen koster det samme som altid, men billigere end ellers er det da)
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Det er et godt tip det med at "tanke op" når der er dobbeltkampagne. Så kan man jo nemt fylde godt op - og væsentlig mere end lige med rejsekortet :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Har brugt Barry et års tid, og er meget tilfreds. Kundeservice er god, pris er god, bonus point er gode og APP er god. Der går da lidt sport i at sparre, ingen grund til at starte opvaskemaskine hvis prisen er lavere en time senere.
    Ja, ved godt det giver færre point ved at sparre.:D
    Og så er i da velkommen til at bruge min kode, så er der en skilling til begge. ;)
    Hej! Få 300 kr. til strøm ved at bruge min vennekode, når du skifter til Barry Koden er: #KASPER842 Læs mere om hvordan du bruger koden på https://getbarry.dk/venner eller download app'en her: https://getbarry.app.link/friendmessage
     
    Erwin Lansing, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  5. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Tager Barry ekstra for at betale med kort, ud over deres abonnement?

    Jeg har pt. Nettopower hvor abonnementet er 0 kr (Barry koster 35 kr.), og de tager også imod betaling med kort, som dog koster 19 kr. pr. trækning/måned.
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Jeg har fået at vide at alt er inklusiv i de 35,-. Barry skriver selv følgende:

    Alt er inkluderet når du betaler dit månedligt abonnement på 35 kr. Det synes vi er enkelt, fair og gennemsigtigt.

    Så jeg tænker det er tilfældet. Det kan kan være at @Kasper eller @Epedemic kan bekræfte?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Sammenligningen med SEAS kan jeg ikke rigtigt bruge til noget, da SEAS er en ret dyr leverandør. Er der nogle der har lavet en sammenligning med OK-el, som jeg personligt bruger, da de er noget billigere end SEAS og NRGI som jeg var ved tidligere.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Nix, ingen betalingsgebyr hos barry.
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  9. PilgrimofScandinavia

    PilgrimofScandinavia VIP medlem

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    266
    Point:
    63
    Nå, jeg har kastet mig over Barry for at se om de er billigere end SEAS. Med optankning i double point perioder, kan jeg nok genvinde noget af SEAS' kvartalsbonus. Jeg fik brugt Kaspers kode med 300 kr. rabat i dag inden for fristen. Ellers er det 200 kr. i rabat. Min vennekode er LARS#642, hvis relevant for nogen
     
    miri90, Kasper, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Dejligt at se at vi kunne hjælpe hinanden med vennekoderne :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Så er der en dobbeltkampagne på vej, så der skal Barry kontoen fyldes godt op :)
    Det er sammen med Curve Cards Travel Back On Time helt fantastiske ting til at skaffe mange point på kontoen :)
     
    mifira og Henry "Synes godt om" dette.
  12. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Så fik jeg også meldt mig til Barry og tak for kode. Er der nogen som har nogle tips til brugen af Barry og har nogen kunne se en besparelse på elregningen?

    min referral kode med 200kr rabat er: #MIKAEL472
     
    Henrik Olsen, PilgrimofScandinavia og Henry "Synes godt om dette"
  13. Oniard

    Oniard Nyt medlem

    Beskeder:
    4
    "Synes godt om" modtaget:
    5
    Point:
    3
    Er der nogle af jer der har fundet et nyt alternativ til Barry nu hvor de lukker ned?

    Jeg kunne rigtig godt lide funktionen med at indbetale i kampagne perioderne, men jeg har ikke kunne finde andre der kører med saldo ligesom Barry
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  14. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,475
    Point:
    113
    Jeg har ikke fundet et alternativ med saldo, hvor man kan forudbetale. Jeg har valgt at skifte til SEF Energy (og True Energy app, for den var også ret sej hos Barry), hvor jeg allerede køber gas, og hvor man kan betale med kreditkort uden (faktura)gebyr.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Målet er bestemt at finde et sted der gør det muligt at betale med kreditkort. Det giver i vores familie ekstra point for godt 15.000,- hvert år.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Det lyder som ganske meget. Et lille regnestykke:
    • Højt sat: Point er 20 øre værd (mere realistisk 10 øre)
      • For at få 15.000 kroner, skal du hente 75.000 (150.000 point)
    • Du får 15 point, pr. 100 kroners køb
      • Du skal købe for 500.000 kr (1.000.000 kr)
    Det kan næppe være el-regningen alene ;););)
     
    Bekgaard, Henrik Olsen, Erwin Lansing og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Vi har et ret højt forbrug hjemme (noget med servere, IT udstyr og noget akvarie - det trækker ret så meget. Så vi betaler lidt over 1.000,- pr måned i el.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Nu skal jeg jo ikke fritte dig ud om din privatøkonomi. Men efter din seneste besked kan jeg se, at dit første opslag forstås på en anden måde: Nemlig at din årlige el-regning er omkring 15.000 kroner - og dem vil du gerne have EB point af. Se det giver jo god mening.
     
    Bekgaard, asf, Erwin Lansing og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Det var netop det - så undskylder om det gav forvirring. Men det var netop derfor jeg valgte Barry :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Så fik jeg email fra EWII - jeg har sat den op til at betale med MobilePay og der i gennem SAS MC.
     
    Henry og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.

Del denne side