Betaling af FI kort med SAS MC: Roger/Lunarway andet?

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af MatthiasWagner, 18/11/18.

  1. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Hej IF´er :)

    Jeg har skimmet lidt i forum men synes ikke jeg har kunne finde samlede opdaterede svar, så håber nogen vil dele ud af deres visdom ;)

    Lunarway og Roger.ai nævnes flere steder. Er det korrekt forstået at roger.ai ikke er så meget værd mere (grænse på 3.500/dag og 15.000/måned), men kan stadig anvendes til betaling af FI-kort med SAS MC?

    Lunarway lader til at være gratis? Kan jeg overføre penge med SAS MC og betale FI-kort derinde?

    Er der andre muligheder jeg ikke kender til? Har en husleje på ca. 7.000 månedligt (gratis udsendt FI) jeg frygtelig gerne vil have point for med mit SAS MC :)
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Kan du ikke betale det med Betalingsservice app'n, men lade være med at tilmelde dig BS?
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Det kan man godt men mener det er samme begrænsning som Roger når du bruger SAS MC.

    Der er ingen grænse på Norwegian kortet, dog heller ingen optjening
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Spændende om Lunarway tæller som en kontant hævning Har nogen forsøgt sigt med det?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. HenrikAmby

    HenrikAmby VIP medlem

    Beskeder:
    93
    "Synes godt om" modtaget:
    327
    Point:
    53
    HVIS man er kunde i Nykredit kan der også optjenes 10p/100kr på deres Mastercard. Platinumkortet kan trække op til 15.000 i kontanthævning pr dag, så der er Roger pludselig mere anvendelig.

    Jeg betaler al min skat som b-skat, så der kører en del gennem Roger her hos mig. (Og så lige kombiner med perioderne med 3x point) ;)
     
    Beaglen, MortenS, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Faktisk kategoriseres Roger-betalinger slet ikke som kontanthævninger hos Nykredit, så bare giv den gas!
     
    HenrikAmby og Henry "Synes godt om" dette.
  7. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Interessante svar!

    @Henrik har du B-indkomst eller har du på en måde fået omlagt din A-Indkomst til B-Indkomst (er det muligt?)

    Er der nogen der anvender Lunarway der kan fortælle om dette er rigtigt forstået:
    · Du kan max overføre 2.000 pr dag fra SAS MC, pointgivene og kategoriseres ikke som kontanthævning
    · Du kan betale FI kort gennem Lunarway
    · Indbetaling fra Mastercard, oprettelse af konto, at have en konto og betaling af FI kort er uden gebyrer
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Jeg bruger lunarway. Det er gratis at oprette sig med basiskontoen. Måske koster det noget at få fremsendt kort. Det kan jeg ikke huske. De har også et travelcard men prisen er alt for høj til at det er relevant. I sær fordi langt det meste tilbydes gratis hos revolut. Det var et sidespring.

    Optankning med SAS MC prem til lunarway falder i den sære hybrid hos seb, hvor forbrug tæller mod din kontanthævningsgrænse på 3.500kr/ dag dog maks 15tkr pr måned, men stadig er pointgivende. Lunarway tillader optankning op til 10.000kr pr måned.

    Makser du ovenstående ud vil det for et år med SAS MC prem svare til 10tkr x 12 x 0,15 = 18.000 ekstrapoint.

    Hvis du kan bruge de sidste 5.000kr pr måned på enten Roger eller mobilepay vil det svare til 27.000 ekstrapoint / år.

    Redigeret: det er nemt og gratis at betale fi-kort med lunarway appen.
     
    MatthiasWagner og Henry "Synes godt om" dette.
  9. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Det kort er lidt besværligt at fat i, eller husker jeg forkert?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    MortenS og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side