Hmmm, stadig kun én sandwich (mens der er mindst 7 forskellige armbåndsure i det andet katalog). Hvornår mon den nye box bliver implementeret ombord?
Det er godtnok et flot design. Praktisk, kvadratisk, SAS. Øøøøhh. Tror jeg har hørt den før.......... Anyways. Det er et gennemtænkt design til SAS brandet, og praktisk i hverdagen. Nu glæder jeg mig til at se hvordan det virker når det kommer i menneskehænder. Læs kunderne.
Sådan ser "et sæt ud": Smagen var god - bedre end mange af de varianter vi kender i dag. Indpakningen betyder at man kan spise det kun med en gaffel. Dermed meget mere let at spise. Kød er fx i strimler så det ikke behøves at skærer det over. Så der er tænkt over det og det ser ud til at virke meget godt. Hvem flyver på søndag i Plus og kan prøve det først?
Forstår ikke måltidet ombord skulle betyde alverden. Flymad har da aldrig været super lækker mad og bliver det vel aldrig nogen sinde. Folk spiser vel mest af kedsomhed på de længere flyvninger, og lader være hvis måltidet koster penge. Om det er GO PLUS eller BIZ mad er det fra storkøkkener a la kantine mad og uden nogen kokke indblanden, men de trange forhold i et fly sætter selvfølgelig sine begrænsninger. Jeg har jeg ikke fløjet Firstclass hos nogen selskaber men også her kommer maden fra storkøkkener - så lige undtagen dåsen med caviar er alt formodentlig produceret i enorme catering faciliteter ligesom dem SAS bruger, LSG i Frankfurt http://www.lsgskychefs.com/what-we-do/products-services/food/
Er jeg den eneste som læser, at "meals and drinks" kun tilbydes på europæiske ruter som er over 80 minutter?
Ligner meget det mad, vi kender i dag, men hældt i en dybere box, så det ikke præsenterer sig særligt lækkert. Bare en rodebunke mad og en frygtelig masse emballage, dåser, æsker og dimser. Men lad os nu se: Det kan da være, jeg bliver begejstret
rigtig positivt med lækre chokolader i Plus (de hjælper på smagen af Nescafe Gold) alt i alt begejstret over dette initiativ - glæder mig til at prøve det.
Dybe æsker så man har svært ved at se hvad der er hvad i æskerne, savner at få noget økogris som er mere nordisk end laks. Brødet ser ud til at være industiribrød på billedet. Og hvorfor kalkun i polarrullerne, kalkun smager af absolut ingenting, her savner jeg igen noget skinke.
Næh, det læser jeg også. Men i det nuværende menukort står der noget tilsvarende: "The serving on European flights below 80 minutes complies generally with the Nordic countries menu..." Det nye må være, at vi fremover på smutture under 80 minutter hverken får vådt eller tørt; lige som når man flyver til Hamborg og Berlin, hvor personalet angiveligt ikke både kan nå at servere drikkevarer og hyggechatte bag gardinet, og så nøjes de med sidstnævnte.
Ja hvis det er rigtigt, at der hverken er vådt eller tørt på under 80 minutter er det da en forringelse af de store. Det er næsten utroligt at TG kan nå at servere alle passagererne på en fyldt 747 mellem BKK og CNX med en boks med lidt snacksmad og juice, og derefter byde på kaffe eller te. Ingen af delene i en særlig høj kvalitet, men det er ikke det mit indlæg handler om. 50 minutter køres den ofte på, men der skal jo heller ikke afregnes med kontanter eller kreditkort.
eller Singapore til Jakarta, det nås fint på 1 time, med servering af mad, 1x drikke til mad, opfyldning af drikke samt kaffe/the tilsidst... - de "hyggesnakker" ikke foran gardinet...