Billigste vej til 20 TierPoints (BA Executive Club)

Poster i 'BRITISH AIRWAYS | AVIOS' oprettet af Abj, 9/9/18.

  1. Abj

    Abj VIP medlem

    Beskeder:
    65
    "Synes godt om" modtaget:
    285
    Point:
    53
    Håber nogle kender et godt trick - jeg mangler 20 Tier Points for at kvalificerer mig til BA Silver for næste år. Mit optjeningsår udløber først i dec, og jeg har ingen planlagte ture inden for perioden, hvor et BA / OW fly sådan lige ligger til højre benet - arbejdsturene går primært til Tyskland og Central Europa og de få tilbageværende feriedage er planlagt og booket.

    Så det skal være et status run - eller i hvert fald noget af en omvej, hvis det overhoved giver mening at "betale" for status. S* Gold (EBD) er allerede sikret for næste år, og jeg ved ikke rigtig hvor meget OneWorld flyvning det egentligt vil blive til, så værdien er OW status er noget mindre for mig, end den ville være for nogle der flyver OW til dagligt.

    London - Helsinki, ser ud til at give 10 TP pr. vej, og jeg stå faktisk og skal til Helsinki, men får nok svært ved at overtale chefen om at det giver god mening at flyve over London, og der ligger allerede betalte SAS billetter... Lidt surt at AB gik konkurs, 4 x CPH-BER/DUS havde været nemt at passe ind.

    Bedste bud lige nu er 2x CPH-LON-CPH, men det virker lige som splid af tid og penge. Nogle god råd for billige TP's uden at det kræver en masse positionering? Og hvad er OW status egentligt værd, SAS lounge politik har betydet at et unlimitied PriorityPass alligevel er en nødvendig investering.
     
    Beaglen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  2. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Well, uden at kommentere på hvordan du får de sidste TP, så vil jeg mene at du med OW status får adgang til den bedste lounge i København. Den er klasser bedre end SAS loungerne. Både i forhold til plads, siddekomfort, udsigt og mad.
     
    Henrik Olsen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  3. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Det billigste for dig vil være et lørdags mileage run fx 29.9 ARN-LHR-CPH til et par tusinde sek plus en billet til ARN med SK eller DY/D8.
    Alternativt en tur CPH-HEL-TLL med AY til nogenlunde samme pris.
     
    Michael Wahl, Ulrik, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    En mulighed er en one-way billet på BA business fra CPH-LHR. Giver 40 TP. Jeg kan finde priser i oktober på 1651 kr. Fx 15. okt. Så kan du tage Ryanair hjem :cool:
     
    Michael Wahl, obs, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Men hvis du skal til HEL hvorfor så ikke bare flyve med finnair? Det gir jo TP...
     
    Michael Wahl, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Helt enig!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    448
    "Synes godt om" modtaget:
    1,364
    Point:
    93
    Du behøver reelt bare en billet i bookingklasse K,M,P,T,L,V som minimum. Den giver 10 tier points per vej.
    Dette gælder for AY flyvninger til HEL
     
    Senest redigeret: 10/9/18
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Abj

    Abj VIP medlem

    Beskeder:
    65
    "Synes godt om" modtaget:
    285
    Point:
    53
    Tak for de gode råd, jeg endte dog et helt andet sted, efter lidt mere søgen. Jeg er i KUL en kort uge i november, så en smut tur til Phuket kunne lige presses ind - Malaysia Airlines på buisness til 710 kr - det var sq et godt tilbud. AirAsia tilbage igen for 200 kr.
     
    Beaglen, Nielspg, Michael Wahl og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Michael Wahl

    Michael Wahl VIP medlem

    Beskeder:
    406
    "Synes godt om" modtaget:
    730
    Point:
    93
    Malaysia Airlines på biz er meget billig og giver gode TP. Gjorde det selv forrige år til Langkawi fra KUL
     
    Henry, THammer og clager "Synes godt om dette"

Del denne side