Bliv pilot "for en dag" i Randers eller Roskilde for 1195,00

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af mikkelhk, 4/2/21.

  1. mikkelhk

    mikkelhk VIP medlem

    Beskeder:
    302
    "Synes godt om" modtaget:
    923
    Point:
    93
    Sweetdeal kører netop nu en deal fra Flight4000, hvor man kan blive "pilot for en dag": https://www.sweetdeal.dk/lokalt/underholdning/flight4000-bliv-pilot-for-en-dag
    Mere konkret får man en halv time i en Cessna 172 eller en Evektor SportStar fra Randers Flyveplads eller fra Roskilde Lufthavn for 1195,00. Hele arrangementet varer cirka to timer, inklusiv en times briefing/instruktion og en halv time i flyet, og heraf cirka et kvarter i luften. Læs meget mere på linket herover.
    Så hvis nogen har afsavn fra deres normale flyveture, er der altså her en lidt anden mulighed for at komme i luften.
    Skulle man befinde sig i den situation at man er ved, eller skal til at uddanne sig til pilot, tæller denne flyvning med i timeantallet.

    For god ordens skyld har jeg ingen relation til dette firma, så jeg hverken tjener eller taber noget på dette indlæg, jeg ville blot gøre jer opmærksom på dealen, da den måske kunne være relevant for nogen af jer - jeg tror personligt jeg bestiller en tur i Randers, når vejret er blevet lidt bedre.
     
    Beaglen, Erwin Lansing, klausbm og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,394
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Jeg har heller ikke nogen personlige eller økonomiske interesse i denne deal.

    Jeg har tjekket på Trustpilot, hvor Flight4000 får 4 stjerner (ud af 5). Se mere her: Anmeldelser af Flight4000 | Læs kundernes anmeldelser af flight4000.dk (trustpilot.com)
     
  3. mikkelhk

    mikkelhk VIP medlem

    Beskeder:
    302
    "Synes godt om" modtaget:
    923
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side