Boarding Passes

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/6/15.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    "Synes godt om" modtaget:
    8,942
    Point:
    113
    Jeg ved ikke om jeg er ved, at blive en gammel sur mand, men jeg synes bare at SAS og den måde deres Boarding Passes ser ud, når man skal flyve på connection, at det punkt 1 ikke ser hverken pænt ud eller eksklusivt ud (denne gang var det C klasse), men alligevel det ser ikke pænt ud i mine øjne.

punkt 2, ser ikke andre selskaber gøre det, men pænt printer 2 boarding pass ud. Hvis det er for, at spare, så er det ok, men jeg synes hvis jeg flyver Emirates, TK eller LX så printer jeg alligevel printe 3-4 stykker A4 papir ud for at kunne checke ind i lufthavnen.. kunne måske godt optimere det ved at vælge siden med stregkoderne, men vælger at trykke Print... det går hurtigere end, at jeg skal finde siden..

Hvad siger i?

Capture.JPG

2. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Skribent

Beskeder:
    867
    979
    Point:
    93
    Jeg bruger uanset altid boardingpass på mobilen, jeg gider ikke papir. :) Men når det så er sagt, kan det ikke kræve meget at få et boardingpass til at se mere eksklusivt ud, og det ville pynte på kundeoplevelsen :cool:

Kristian "Synes godt om" dette.
  3. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,098
    2,817
    Point:
    113
    Har dropper papiret hvis muligt. Jeg checker in på SAS app og gemmer i passbook - synes det er nemmest og hvis baggage i CPH bruger automat til tag og self service drop skrankerne.

Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    Ok, jeg bruger heller ikke normalt Boarding Passes, men de sidste 2 gange når jeg skal til USA, har jeg ikke kunnet få den på App, så derfor er de blevet skrevet ud og synes, som sagt, at det ser sku ikke pænt ud.. effektivt, men ikke pænt...

clager "Synes godt om" dette.

Del denne side