Booke bonusrejse med Fly Premium Voucher

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Molle, 30/4/20.

  1. Molle

    Molle Aktivt medlem

    Beskeder:
    63
    "Synes godt om" modtaget:
    189
    Point:
    33
    Hejsa!
    Jeg har afbestilt vores tur t/r LAX i juli 2020. Og ville så lige kigge hvad jeg ellers kan smide pointene efter i 2021. I den forbindelse et par hurtige spørgsmål:

    1. Er priserne på bonusrejser stukket helt af? Mindes men smed 30-40k per person per vej?
    2. Når jeg vælger Plus begge vejer vises prisen for de billetter bare. Den justerer ikke prisen i forhold til Fly Premium Voucher - til trods for den godtnok er vist under "tilgængelige vouchers"?
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. rasmus.emil

    rasmus.emil VIP medlem

    Beskeder:
    163
    "Synes godt om" modtaget:
    344
    Point:
    63
    Priserne for bonusbilletter på ruterne til USA/Asien er som følger for en returrejse, alternativt 60% for en enkel billet (før evt. Fly Premium rabat):

    Business: 100.000 point
    Plus: 80.000 point
    Go: 60.000 point

    Bemærk at der skelnes mellem "Bonus billetter" og "almindelige billetter for point", med andre afbestillingsvilkår og muligheden for at optjene nye status point.
    De almindelige billetter for point er væsentlig højere prissat og er tilgængelige på alle afgange, men ikke omfattet af Fly Premium kampagnen. Dette kan måske være forklaringen på, at din pris ikke bliver justeret.

    Hvis du fortsat er sikker på, at der er tale om bonus billetter, på dine valgte afgange (vistnok markeret med en lille stjerne/cirkel), ville jeg kontakte SAS kundeservice, så kan de sikkert hjælpe dig, med at booke rejsen telefonisk, så du får rabatten.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Bemærk, at alle rejser hos SAS nu kan købes for point - dvs der er både Award flights og almindelige rejser i søgningen, hvor almindelige er ret pebrede, når man betaler med point.

    Mastercard Premium gælder kun for Award rejserne, så det kunne være, det er almindelige billetter for point, du har set - med høje pointpriser
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Det ligner det. Jeg kan ihvertfald ikke finde "rigtige" bonusrejser til LAX næste år, men derimod masser til andre destinationer. Muligvis har det ikke prio for SAS lige nu at frigive "rigtige" bonusrejser, eller også er dem der var blevet revet væk.
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    456
    "Synes godt om" modtaget:
    1,283
    Point:
    93
    Har du prøvet at søge her: https://www.sas.dk/eurobonus/award-trips/#/award-trips
    Har ikke testet efter corona-udbrudet, men tidligere viste den bonusbilletter hos SAS (altså de “rigtige” bonusbilletter).
     
    Epedemic og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Bruger awardhacks, som vel giver samme resultat: Så vidt jeg kan se er der masser af bonusbilletter (til den "rigtige pris") til LAX, men kun mellem juni og september... Så derfra er de vel enten udsolgt eller ikke i systemet (SKIT?) endnu?
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Molle

    Molle Aktivt medlem

    Beskeder:
    63
    "Synes godt om" modtaget:
    189
    Point:
    33
    Mange tak for svarene. Så giver det mening. Havde sorteret efter rejser kun for point, men kan så forstå den viser alle (også dem til ublu priser) og ikke kun de typiske hvor man rent faktisk kan betale for dem :) Jeg må lede videre!
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side