Booking af star alliance billet til Thailand

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Thomas Jensen, 3/11/21.

  1. Thomas Jensen

    Thomas Jensen Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    120
    Point:
    33
    Hej bonus hajer. Jeg har omkring 600.000 bonus point, og det kribler i rejselysten. Kan ikke finde noget brugbart ved sas bonus rejser. Så jeg håber et en kan give lidt tips til at finde en award trip ved Thai airways. Har ringet til guldlinjen, men de er så stressede, at de nærmest ikke har tid til at hjælpe. Så jeg vil hellere selv have fundet mulighederne inden jeg booker. Har søgt om der var noget lignende som awardhacks men har ikke kunne finde noget.
    Ønsker 4 voksne
    Afgang i perioden 18 februar til 20 februar - Retur i perioden 01 marts til 5 marts
    Rejse længde min. 11 dage
    Afrejse lufthavn Aalborg
    Rejsemål Phuket
    Ideelt hvis det kan være den direkte rute om fredagen københavn - phuket, men vi er ok med mellemlandinger
    Jeg er EB Guld
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    866
    "Synes godt om" modtaget:
    2,548
    Point:
    93
    Jeg har oprettet en bruger hos ANA. De har en søgemaskine hvor man kan søge efter *A award ture. Den er dog noget besværlig at bruge - måske nogen kender andre alternativer?
    Ved en hurtig søgning finder jeg availability på economy (fra CPH, ikke AAL), men ikke business. Det er dog ikke med direkte fly - med LH til FRA, og TG videre til HKT.
    upload_2021-11-3_17-39-23.png
    upload_2021-11-3_17-43-34.png
     
    THammer, Nielspg, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Jeg har tidligere søgt på Uniteds hjemmeside - her behøver man ikke at være logget ind / være bruger for at søge på bonusrejser og man kan afgrænse på antal mellemlandinger, lufthavne man vil undgå at skifte i osv.
     
    Thomas Jensen, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  4. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    United.com synes jeg også er fin. Når den spørger om at logge ind under søgningen trykker man bare på krydset, og så får man resultaterne uden en bruger.
     
    Thomas Jensen, Nielspg og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side