Så kom der gode nyheder fra BA omkring deres status: Alle medlemmer får deres status forlænget i 12 måneder. Dertil bliver næste års optjeningskrav nedsat med 25%: Gold: 1.125 Tier Points Silver: 450 Tier Points Bronze: 225 Tier Points Link: https://insideflyer.dk/british-airw...d-en-forlaengelse-af-deres-medlemmers-status/ Hvor mange har modtaget denne besked og er jeres status blevet fornyet?
Mailen er modtaget, men optjeningsperioden står stadig til 8.oktober 2020. De har sikkert rigeligt at se til
Mon ikke den dato først ændrer sig når vi kommer ind i den nye optjeningsperiode. Således at optjeningsperioden ikke ændrer sig, men udløb af af status, så er fremskrevet 1 år, uden at optjeningen er nået.
Muligvis. Men det kan også være de ændrer det, men der er formentlig masser af medlemmer, som har en periode, der udløber før min. Vi får se!
Ganske som forventet. 8.oktober udløb mit optjeningsår hos EC. Jeg nåede egentlig ikke over grænsen for bronze, men da jeg var sølv, forblev jeg sølv til oktober 2021. Jeg har, grundet den12 måneders forlængelse, helt sikkert et ønske om at støtte BA, når de nu giver mig et gratis år.
Jeg havde optjent sølv og fik derefter også forlænget. Men jeg ville jo alligevel være sølv det næste års tid, så jeg "vinder" vel ikke noget ved dette?