Bruxelles Lufthavn har på en pressekonference i dag oplyst at de åbner i morgen søndag

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 2/4/16.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Bruxelles Lufthavn forventer søndag at åbne igen i en begrænset omfang. Lufthavnen vil starte med kun 3 afgange. Dette har Bruxelles Lufthavn lige offentliggjort på en pressekonference her lørdag klokken 15:30. Det er 3 afgange fra Brussels Airlines, som i morgen søndag vil blive de første siden den 22. marts, hvor lufthavnen blev ramt af… Læs mere
    Read the whole post here.
     
  2. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Dejligt at de så småt kan komme igang igen. Dog overrasket over at der vil gå så længe før der er noget nær fuldt program igen. Det har de ikke rigtig givet udtryk for før synes jeg.

    Jeg skal efter planen flyve til JFK via Bruxelles den 15/4, men det lyder da til at blive vanskeligt. Nogle som har erfaringer med at blive ombooket allerede nu? Rejsen er købt via OTA, så er vel dem jeg skal have fat i.
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Der er en rimelig mulighed for det, da det er transit rejsende. Men jeg tror ikke helt på det, skal jeg være ærgeligt.

    Og det er OTA'en du skal henvende dig til. Tror på at de kan ombooke dig allerede nu om Brussels Airlines er presset. Så jeg ville ringe i starten af næste uge for at høre ad.
     
    miri90 "Synes godt om" dette.

Del denne side