Budget - giver gratis mulighed for at kører deres biler til bestemte udlejningsssteder

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Henrik Olsen, 2/1/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Budget er begyndt med at sende tilbud ud på deres Facebook side om at man kan kører deres biler fra et udlejningsdepot til et andet.

    Lige nu er det 3 biler fra København til Billund som skal være der på lørdag:

    upload_2014-1-2_14-27-33.png

    Der er løbende gode muligheder for et hurtig rejse også fra fx. Tyskland. Hvor man også kan få penge til en flybillet og dermed gratis bonuspoint.

    Følg med på deres Facebook side her: https://www.facebook.com/pages/Budget-Biludlejning/336048347589
     
    Christian Løn, THammer og AndersB "Synes godt om dette"
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Lige en reminder, der er godt nok nogle hyggelige ture, hvis man har tiden... - den her i dag var ikke slem da:

    "Tak for jeres henvendelser. Turen er taget!

    Transfer!

    Så er der en ekstrafed tur, for den der svarer hurtigst.

    I Kastrup Lufthavn står en VW Golf, der skal afleveret i Køln Lufthavn d. 15. august.

    Turen hjem fra Køln sker i en Audi A5, som hentes i Køln Lufthavn og afleveres i Kastrup d. 16. august. (Begge ture max 750 km.)

    Budget betaler brændstof samt bro eller færge. Andre udgifter står fører selv for.

    Bilerne kan køres med B-kørekort, og fører skal være min. 21 år.

    Skriv en privatbesked til vores side med dit telefonnummer. Så kontakter vi dig, hvis du er den første til at svare."
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    I sidste uge var der en mulighed for at køre en BWM 5 serie hjem fra Hamburg og man ville få en mulighed for at købe en billet (med SAS og optjene bonuspoint) på turen til Hamburg :)

    Så det er da fint for dem der lige ville have en hurtig afbræk i hverdagen :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  4. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Der er også rigtigt mange ture, hvor man flyver til Stockholm for at hente alt muligt, fra Huyndai til Ford Transit.
     
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    også tilmelding via Fjæs?
     
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Henrik Olsen og forbi Bordershoppen og hente billige bajere og sodavand.. - ren Win Win
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  7. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Ja, det er som regel først til mølle. Du har max 3 minutter.
     
  8. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    hvis i nu IKKE skal noget i weekenden, så er der en oplevelse:

    Luksustransfer!

    Ikke nok med, at det snart er weekend, så har vi også en superfed tur til Glattbrugg i Schweiz, hvor der holder en lækker Audi A6. Bilen skal køres til Kastrup Lufthavn (max. 2250 km.) og skal afleveres d. 25. august senest kl. 14.

    Budget betaler fly til Zurich og bus til Glattburg (max. 2200 kr.), brændstof, vejafgift, bro eller færge. Andre udgifter står fører selv for.

    Bilen kan køres med B-kørekort, og fører skal være min. 25 år.

    Skriv en kommentar til dette opslag. Så trækker vi lod kl. 13 blandt alle jer, der svarer.

    VIGTIGT: Husk at kigge i "Andet"-fanen i din indboks her på Facebook, når vi har fundet vinderen af turen kl. 13 i dag.
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Så den godt, desværre over 30 i lodtrækningen allerede :p
    Jeg har heldigvis planer denne weekend, så behøver ikke ærgre mig over aldersgrænsen....
     
  11. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Der var ingen af "vinderne", der vendte tilbage, så den blev lavet om til en først-til-mølle.
    Og i dag var der en A6, der skulle hjem fra Schweiz...
     
  12. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    hvis nu de også betalte fartbøderne :) ej jeg må indrømme jeg ikke kan se det attraktive i de her tilbud som mange andre åbenbart gør... men jeg kører selvfølgeligt også BMW 525xi til daglig...
     
  13. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    De har i øvrigt også ni kassevogne, der skal fra Århus til Kbh og Albertlund. Så hvis man alligevel skal over med noget ragelse...

    2014-08-22_1519.png
     
    Schwert og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    opel zafira fra madrid til cph inden d. 13.
     
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Den her er da lidt speciel, køre fra Finland og hjem: https://www.facebook.com/pages/Budget-Biludlejning/336048347589?fref=nf

    Transfer: Vi tæller ned på finsk, og afventer det første svar på denne tur til Helsinki lufthavn, hvor der står en Nissan Note, til aflevering i Kastrup senest d. 11. oktober. Turen er på max 1150 km.

    Budget betaler fly til Helsinki (max. 1100 kr.), færge, bro, brændstof og vejafgifter. Fører står selv for alle andre udgifter.

    Vil du en tur til de tusind søers land, og opleve turen hjem i bil, så skriv en privatbesked med dit telefonnummer til siden her - så ringer vi den første op. Husk at sidde klar ved telefonen.

    Bilen kan køres med B-kørekort, og fører skal være min. 21 år.
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  16. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Spændende. Vidste ikke disse tilbud var der.. Skal da helt klart prøves også for optjening af SAS point på turene og kan jo gøres på en søndag eller lign. :D
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  17. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Findes der en dansk side hvor man kan hjælpe/tjene lidt på at afhente biler for disse firmaer? Eller nogen der har kendskab til andre end Budget? :)
     
  18. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,845
    Point:
    113
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
  20. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Den ungdom den ungdom.. - sjov artikel:

    "..Næste chok venter: Der er ingen gps i bilen.

    »Heldigvis har min kæreste en mobiltelefon, der virker i udlandet, så vi kunne bruge telefonens gps. Ellers havde jeg stadig siddet dernede eller var kørt den forkerte vej«."

    Altså så er der sku lidt "curling" over tingene...
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side