butikker der giver sas point og kan de finde ud af det

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af larsroug, 22/1/17.

  1. larsroug

    larsroug Medlem

    Beskeder:
    38
    "Synes godt om" modtaget:
    61
    Point:
    18
    nogle som har forsøgt at gå i butikker som på SAS. appen siger de giver point til SAS.

    De butikker/Restauranter jeg har spurgt har intet anet hvordan man har gjort, og de som har troet de har har påstået at min SAS mastercard enten var nok eller ikke nok.

    så er der nogle som ved hvad det er man skal gøre for at få de point så man ik skal sende kvitteringer ind til SAS
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Få butikker ved hvordan man gør, men de fleste gør ikke. Men så længe DU ved hvordan man gør er det ikke noget større problem selvom det er lidt besværligt. I korte træk:

    1) Kør dit almindelige Eurobonus medlemskort igennem når du normalt ville køre dit betalingskort igennem. Det må ikke være et SAS MC/Diners kreditkort. Travelcash derimod skulle virke; hvis du bruger Travelcash kortet kan du skippe skridt 2 og 3 herunder. Du kan bestille et almindeligt EB medlemskort på websitet (i hvert fald det gamle website...)
    2) Transaktionen bliver "afvist" og der står VISA Loyalty på kvitteringen. Det betyder vist at det er registreret korrekt.
    3) Betal fuldstændig som normalt (start transaktionen forfra).

    Mere info i denne tråd: https://insideflyer.dk/forums/threads/sas-få-bonus-i-butikker-og-restauranter.2941/
     
    Henry, Ulrik, SebastianBruun og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. copenhagenboy

    copenhagenboy VIP medlem

    Beskeder:
    125
    "Synes godt om" modtaget:
    321
    Point:
    63
    De gange jeg har prøvet, har beløbet været indtastet inden jeg kørte medlemskortet igennem.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. aznhandles

    aznhandles Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Hvad gør man hvis man ikke har på sit kort. Skal man ikke indsætte et beløb i SAS-kortet for at betale, er det ikke meningen el tager jeg helt fejl?
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side