Cabin crew humor

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Handberg, 2/12/18.

  1. Handberg

    Handberg Medlem

    Beskeder:
    24
    "Synes godt om" modtaget:
    70
    Point:
    13
    Fra tid til anden, kommer der nogle sjove ting over speakeren fra kabine personalet.

    Det her er fra min flyvning med AirFrance Paris-Bucharest

    We will remind the passengers that it is forbidden to shake the plane (under turbulens)

    We have landed in Bucharest and the temperature is 23 degrees.... inside the plane of course.

    Lige da han sagde temperaturen, tænkte jeg at det var sært at sige det i Fahrenheit, på en europæisk flyvning :)
     
    Beaglen, AMJ, Henrik Olsen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,402
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    På en Lufthansa-tur fra Frankfurt til Billund sagde medarbejderen after landing bl.a. (frit efter hukommelsen):
    Før I forlader flyet, må I gerne tjekke sædelommen og bagagehylden, så I ikke glemmer jeres mobiltelefon, tablets, tasker eller børn.
     
    Beaglen, AMJ, Henrik Olsen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  3. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    For flere år siden var hele familien på chartertur til Kos for at fejre rund fødselsdag. Vi skulle flyve med jettime.. Da de skal til at demonstrere safety lød det over højtaleren fra cabin supervisoren "Og nu vil Kim, Henrik og Maria demonstrere sikkerhedsprocedurene ombord på denne flyvning. Og hvis I er i tvivl om hvem der er hvem, så er Henrik ham der har de største bryster". Hele flyet var helt færdige af grin - og sådan foregik resten af turen hjem :D Husker det som var det igår. Klart en af de sjoveste crew oplevelser jeg har haft.
     
    Beaglen, AMJ, Henrik Olsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  4. jth

    jth Medlem

    Beskeder:
    33
    "Synes godt om" modtaget:
    92
    Point:
    18
    Fra cockpittet efter en lidt hård landing: “enhver landing du kan gå fra er en god landing”
     
    Beaglen, AMJ, Handberg og 7 andre "Synes godt om" dette.
  5. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    176
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93

    ...og en super landing er den hvor flyet kan bruges igen...
     
    Beaglen, jth, Schwert og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Et par eksempler:
    På Cimber flyvning fra Karup til CPH under sikkerhedsproceduren:
    Da den med masken kom, blev der sagt: " tag masken på og sig som en gris". I sig selv OK, men stewardessen der sagde det, knækkede fuldstændig sammen af grin - og kunne ikke gennemføre resten af briefingen - og efterlod sine kolleger måbende i midtergangen. Så brød hele flyet ud i høj latter.

    Alaska Air plejede også at være god for nogle sjove crews. På en tur fra SEA til SJC, lige efter døren var lukket: "...if San Jose is not your final destination ... too bad it is now..."
     
    Beaglen, AMJ, tbh og 6 andre "Synes godt om" dette.
  7. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Også Southwest plejer at være gode til at underholde under sikkerhedsbrief, bare søg på Youtube hvis du mangler underholdning en aften. Fra min tur for mange år siden, mindes jeg mest delen omkring iltmasker. "Please put your own mask first, before helping your child. If you're travelling with more than one child, just pick one." eller no't I den dur.
     
    Beaglen, AMJ, MaleneChristensen og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side