CDG: Hvilken *A lounge??

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af JacobBruun, 15/9/16.

  1. JacobBruun

    JacobBruun Aktivt medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    120
    Point:
    33
    Kære IF'ere. Rejser på forlænget weekend til Paris i morgen og ønsker nogle råd til, hvilken *A lounge, der er at fortrække i CDG. Jeg har længe ønsket at besøge en rigtig Star Alliance branded lounge, da jeg aldrig har været i sådan en før, og nu er muligheden der endelig. Har dog hørt lidt blandet om loungens kvalitet, og problemet er, at jeg har læst mig frem til, at loungen ligger efter paskontrollen, og man dermed skal både frem og tilbage i paskontrol for at besøge den. Er dette overhoved muligt? og kan overhoved benytte sig af andre lounges *A lounges end SAS loungen når nu de har en? (synes den virker en smule kedelig).
    Det skal lige nævnes, at jeg kommer til at have massere tid i CDG inden flyet retur afgår. En smule spildtid i paskontrollen er derfor ikke noget større problem som sådan. Vil meget gerne høre om jeres erfaringer med *A lounge i CDG.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    174
    Point:
    33
    Har kun prøvet SAS loungen. Den var fin og med "fin" mener jeg at den havde et udmærket udvalg, var stille og rolig og de ting jeg forventer. Ikke noget mind blowing, men uden tvivl rar at have adgang til. Den er dog ikke særlig stor, så der er begrænsede siddepladser.
     
    JacobBruun og Henry "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    en positiv ting er dog at den er så tæt på gaten at man gå direkte fra loungen til flyet. Og så var der engang de havde Hendricks gin, men desværre ikke længere ;) dog har de gode eddike-chips
     
    Senest redigeret: 16/9/16
    JacobBruun, Henry og clager "Synes godt om dette"
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Sorry men DET findes ikke. Nasty chips smag!
     
    JacobBruun, isolCBflyer, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg mener at have læst et sted at *Alliance Loungen er lokaliseret i Non-Schngen delen af T1?
    Synes også at kan huske noget med at immigration/paskontrol ikke lader dig komme igennem, hvis du ikke er besiddelse af et boardingpas til en Non-Schengen destination. The computer says NO!

    Måske der er nogen herinde der har set/læst lignende info et eller andet sted? Jeg kan ikke huske hvor jeg har læst det og kan ikke finde det lige nu.
     
    Senest redigeret: 17/9/16
    JacobBruun og Henry "Synes godt om" dette.
  6. JacobBruun

    JacobBruun Aktivt medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    120
    Point:
    33
    Takker for svarene. Det må være en god idé bare at holde dig til SAS loungen :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side