CES 2014: In-Flight med Panasonic

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Allan Pedersen, 7/2/14.

  1. Allan Pedersen

    Allan Pedersen Nyt medlem

    Beskeder:
    9
    "Synes godt om" modtaget:
    18
    Point:
    3
    Techcrunch har været på CES 2014, hvor de fik fremvist en prototype på business class sæde hos American Airlines, hvor Panasonic har leveret entertainment systemet samt de forskellige forbindelses muligheder i business class kabinen.

    I kabinen nævnes features som:
    • 16" drejbar skærm med 720P (HD) opløsning
    • Chat og telefonsystem indenfor flyet
    • Streaming via forbindelses muligheder i konsolpanelet
    • USB tilslutning og opladning
    • Internationalt strømstik
    • Opbevaring rum
    • Mindre bord med udtag
    • Hæve-/sænke funtionalitet til sædet
    For en som mig, der kun én gang ved et heldigt tilfælde og gennem mit arbejde, har rejst på business class, så synes jeg selvfølgelig det er dybt fascinerende og vil meget gerne prøve det en dag, men spørgsmålet til alle herinde er:

    Hvad er standarden indenfor sådanne kabiner nu om dage? Er Panasonic med til at rykke grænser?

    Se videoen her.
     
    Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hej Allan og velkommen på Bonusfeber.dk

    Standarden for Business Class kabiner varierer ret meget, men efterhånden er der flere og flere der har gode sæder der kan blive helt flade som en seng. Mht Inflight Entertainment (IFE), så varierer det også en del og man kan opleve alt fra små forældede "Nintendo"-skærme til store skærme med høj opløsning og en masse features. IFE er dyrt, så det er ikke noget der bare skiftes ud fordi der kommer ny teknologi. Det bliver ofte skiftet ifm. af man fornyer hele kabinen, som f.eks. SAS kommer til at gøre snart. De har p.t. et ret forældet IFE, men får helt nyt på både economy og business.

    Panasonic er - såvidt jeg ved - en af de store og førende leverandører af IFE-systemer.
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113

Del denne side