Club Carlson-promo

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 4/11/14.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,783
    Point:
    113
    Jeg har netop modtaget en mail omkring dette:

    https://www.clubcarlson.com/secure/...elBrandCode=FGP&int_cid=hp:mrq:pointsornights

    Er der nogen, der kan forklare, hvad overnatnings-delen går ud på? Jeg er med på at jeg kan få dobbelte point, men det her: "dobbelt-overnatninger for din kommende elite-status på kvalificerende ophold på mere end 1.000 deltagende Carlson Rezidor-hoteller verden over" - dét forstår jeg ikke.
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    At hvis du optjener status via nætter på club carlson hoteller, så tæller nætter som dobbelt mod status på eligeble stays. Så på stays betalt med penge (ikke F&F rate o.l.), vil nætter tælle dobbelt. Hvis du skal bruge 10 nætter for en status vil det kun kræve 5 under denne kampagne.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,783
    Point:
    113
    Ahr, på dén måde! De skriver det jo som om man får gratis overnatninger, men det er jo mere eller mindre virtuelle overnatninger.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Men det gode i min verden ved disse kampagne er dobbelt point. Så har man lidt ophold så er pointene bedre da de kan bruges til at få gratis overnatninger på hoteller som er i en dyrere kategori.

    Jeg fik også mailen og valgte dobbelt point - så nu skal der lige sendes et par ophold afsted her inden jul :)
     
  5. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Har også valgt point, som EBD (og EBG) kan man jo alligevel blive "status matched" år efter år, så dobbelt point er klart at foretrække, de løber hurtigt op!!
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Sidder faktisk og skriver morgendagens forsideartikel med netop denne kampagne. Den er også i min verden meget vigtig at fokusere på. Den kan give rigtigt mange point på sin Club Carlson konto, som kan bruges på de dyrere hoteller. Så kig forbi forsiden i morgen tidlig kl 07:00 :)
     
    Baadsgaard "Synes godt om" dette.
  9. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    og har man booket via appen i sidste uge, hvor de gav 5000 point for at booke, bliver den endnu bedre :) så kan en alm booking til gennemsnitspris faktisk give lige omkring 14000 point
     
    Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  10. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,783
    Point:
    113
    Jeg havde en booking for point+penge. Den blev da lige lavet om til en 'rigtig' booking på mobilen, så der kan skrabes point sammen :)
     
  11. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    havde en overnatning på Radisson i TLL i sidste uge - booket via appen - med ekstra promo for app og triple dit og dat og silver hist og her.....Resultat: 14500 points for et værelse til under 1000 DKK. Det bliver et JA TAK herfra :)
     
    Kristian, tbh, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side