Connect Heathrow sas til air canada

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af frankbrix, 31/1/17.

  1. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Hej eksperter,

    Jeg skal connecte Heathrow hvor jeg flyver ind med SAS og skal videre med Air Canada.

    Spørgsmålet er om jeg skal igennem et sikkerhedstjek i London?

    Flyvningen er for tidligt til at nyde et par mikkeler plane ale, så ville tage dem med til næste fly.

    Hvad siger i?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Ja. Du lander jo i T2, The Queens Terminal men skal igennem sikkerhedstjek. De gange jeg har prøvet det har der ikke været nogen lang kø til sikkerhedstjekket. Du skal ud på en længere vandring, da du skal over til B gates'ne, hvor SAS er ved A.

    EDIT: Det ser ud som om jeg svarer ja til du kan tage øllerne med - nu jeg læser det igen - det kan du selvfølgelig ikke. "Ja" til sikkerhedstjek! :confused:
     
    Senest redigeret: 1/2/17
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Du kommer gennem transfer security, der var ingen kø da jeg prøvede men det afhænger sikkert af om man lige er uheldig med hvad der lander samtidig. Det er ikke den almindelige security, men du må nok stadig ikke have øl med :(

    Husk at bruge lounges ved B-gates, er stor fan af baren i United Club :cool: mens Air Canada efter sigende har bedst mad
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Ved transfer i T2 skal du igennem sikkerhedskontrol, hvor de alm regler for væske gælder (100ml og alt det der) så øl, får du næppe med dig. Som *A terminal er der *A gold fast track i security, hvis der skulle være kø. Du skal vade virkelig langt, for at komme til "finger B". Spring LH senator lounge over i område A (Europa) men fortsæt til lounges i B. Der er tre lounges derude, United Club, Singapore Silverkris og Air Canada Maple Leafe lounge. Min favorit er klart Maple Leafe. Flot og stor lounge med meget forskelligt mad - både koldt, varmt, slik, kager og nødder. Der er en bar, hvor de laver drinks, skænker fadøl og vin såvel som laver espressobaserede drikke. Der er afslapningsområde, hvor du kan sidde og kigge ud på Tarmac, samt semiprivate TV-arrangement.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Bare for det ikke skal være nemt for dig at vælge @frankbrix , er min oplevelse af Star A loungerne i B-området modsat:;)

    United er min favorit, med et kæmpe udvalg i baren, incl lækre cocktails, mad udvalget mener jeg også er større, specielt fra frokost og frem. Der kan godt være travlt og rift om pladserne da United fandme har så mange afgange fra LHR, det er et minus.
    Et tidligere besøg i United:
    United LHR - 1.jpg
    Dernæst kommer SQ, hvis man er til mere ro, asiatisk mad og frisklavet kæmpe Singapore Slings:D:
    SQ LHR - 1.jpg
    AC har en barista, men derudover synes jeg, at mad/drikke udvalget er mindst i forhold til de 2 andre.

    Men hey, lang tid nok - så tag dem alle 3, de ligger tæt på hinanden.:)
     
    Claus Heine og Henry "Synes godt om" dette.
  6. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Tak for feedback, jeg dropper Senator og smutter direkte til B og beslutter mig for Maple eller United :)
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hvad tid er det du flyver United lukker nemlig ret tidligt på aftenen, som jeg husker det, så er der "kun" SQ og AC tilbage, men de ligger heldigvis ved siden af hinanden!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Lander 8:45 og skal flyve videre kl 12.00
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  9. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,981
    Point:
    93
    Det tager kun 10-15 minutter at komme til B, og der er rullende fortov, så det er absolut ikke noget problem. Nyd festen i alle loungerne. UA's er bare den bedste.
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  10. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Hej, vi startede i Air Canada lounge så min kollega kunne tage et bad og jeg kunne få varme pandekager med nutella. Det var for tidligt at gå i baren.

    Nu er vi så i United Lounge og nyder det meget imponerende menukort de har.

    Turen går til Mexico så må starte med en Margarita :)

    IMG_20170203_104920.jpg IMG_20170203_104904.jpg IMG_20170203_104901.jpg IMG_20170203_104857.jpg IMG_20170203_104853.jpg
     
    SophieHendriksen, klausbm, Henry og 9 andre "Synes godt om" dette.
  11. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Baren
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Som Alan Jackson & Jimmy Buffett synger: "It's 5 o'clock somewhere"
     
    SophieHendriksen, THammer, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side