CPH - dagens ventetid...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Kristian, 30/5/16.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,852
    "Synes godt om" modtaget:
    8,873
    Point:
    113
    15 minutters ventetid. .d.30.5.2016 lidt i 14...

Føler mig provokeret når der står tomme kontrolposter. . - lad os have en tråd med lidt statistisk over "verdens bedste lufthavn".. helt ærligt, det må i kunne gøre bedre...

FB_IMG_1464609353370.jpg

FB_IMG_1464610007889.jpg

PENSIONISTEN, Ulrik, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    795
    1,109
    Point:
    93
    www.cph.dk siger 12 minutter. Men stadig for meget.

3. alexanderln

alexanderln Stealth Member

Beskeder:
    1,788
    3,475
    Point:
    113
    @Kristian Er du ikke sølv/guld med EK? Gider de ikke betale for CPH Express?

4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,852
    8,873
    Point:
    113
    Jeg rejser tilstrækkeligt med Emirates, men er stadigvæk basic member og har altid point der ikke når mig til deres sølvniveau.. kan statusmatche, men lidt som at tisse i bukserne. . Og jeg skifter ikke til EK, så skal man skifte fly midt om natten

Problemet et ikke EK.. det er CPH og den infrastruktur de giver deres passagerer.. kan da ikke være rigtigt at man skal vente så lang tid og så være Verdens bedste Lufthavn.. have lukkede kontrolposter og en sur dame der bad mig om at skubbe min kuffert på plads og jeg skulle se på et A4 ark om jeg havde at ude.. vor herre bevares en service. . God afsked med Danmark.. efterfølgende kommer der lang kø til paskontrol..

PENSIONISTEN, alexanderln og Ulrik "Synes godt om dette"
  5. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,576
    4,185
    Point:
    113
    Jeg synes security er blevet mærkbart ringere de sidste 3-6 måneder. Mere kaotisk med færre åbne sluser og langsommere. Skuffende.

Rikke Haugen Olsen, PENSIONISTEN og Kristian "Synes godt om dette"
  6. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    1,784
    2,982
    Point:
    113
    Jeg var der i går og kom fra terminal 2. Da der stod ét minuts ventetid, gad jeg ikke gå hen til SAS' fasttrack. Men ventetiden var nærmere syv minutter. Det er selvfølgelig heller ikke meget - problemet er, at de skal (fandme) ikke skrive ét minut, når det er syv.

7. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    795
    1,109
    Point:
    93
    Men det er nok grundlaget for at beregne den gennemsnitlige ventetid + tjekke måleopfyldelsen at 95% af passagererne højst må venter 5 minutter i security :p

Del denne side