CPH Fasttrack - hvem kan bruge denne service?

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER (SAS, BA & ANDRE)' oprettet af Kristian, 30/11/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    "Synes godt om" modtaget:
    8,942
    Point:
    113
    i forbindelse med overvejelse af at skifte FFP, er en af de ting man ønsker FastTrack og havde et kig på http://www.cph.dk/en/about-cph/b2b/airline-sales/FacilitiesProducts/cph-express/

Ser at Aeagan, British Airways, Turkish, Ibereria osv er på listen, men er der nogen der kan reglerne for brug af disse?

Ville jo være "sweet" at bruge Aegan Guld med 16k i indtjening om året og kunne bruge den CPH Fasttrack, nogen der har erfaringer?

2. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
  3. asf

asf VIP medlem

Beskeder:
    399
    629
    Point:
    93
    Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    @asf prøver du og fortæller hvad der sker?

5. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,584
    4,202
    Point:
    113
    Jeg har forsøgt at flashe mit A3 Guld kort på en Swiss billet. No luck (selvom jeg nu blev lukket ind vha. mit søde smil til den kvindelige medarbejder). Min forståelse fra hende var at hvis du er FF hos selskaberne OG flyver på deres metal så kan du du få CPH Express. Vi må jo samle erfaringer sammen.

Kristian "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    da SAS Fasttrack var lukket klokken 16 i dag, måtte jeg stå med pøblen, men noterede mig dette:

2015-01-31 17.03.32.jpg

@jakobv84 - skal du ikke prøve og checke det ud? måske alligevel A3 er vejen frem?

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. jakobv84

Beskeder:
    2,584
    4,202
    Point:
    113
    Som jeg forstod det på medarbejderen kræver det at man også rejser med det selskab og ikke bare samme alliance :(

8. Christian Løn

Christian Løn VIP medlem

Beskeder:
    264
    438
    Point:
    63
    Jeg har benyttet CPH fasttrack et par gange på en BA billet og med mit Airberlin guld kort.

Kristian, Henrik Olsen og Frequie "Synes godt om dette"
  9. jakobv84

Beskeder:
    2,584
    4,202
    Point:
    113
    Interessant. Så må jeg prøve igen næste gang jeg rejser *A!

Simon Toft, asf, Christian Løn og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    Jeg glemte det faktisk da jeg fløj BA Y med mit Silver-kort sidst. Men hende der havde checket lige efter mig ved business-skranken så jeg smutte igennem fast track. Men da gad jeg ikke begynde at gå tilbage...

11. jakobv84

Beskeder:
    2,584
    4,202
    Point:
    113
    Lad os nu også være ærlige -- tit er forskellen i kø-længden absolut minimal...

12. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    301
    441
    Point:
    63
    På det punkt er der ikke noget der slår SAS FastTrack - både ift kølængden og ikke mindst beliggenheden :)

jakobv84, Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"
  13. jespersm

jespersm Aktivt medlem

Beskeder:
    45
    109
    Point:
    33
    I myldretiden kan køen til SAS FastTrack være meeeeget lang, mens der står "2 min" til den almindelige security. Sidst tog det mig 12 min. at komme gennem SAS FastTrack. Og det bliver nok ikke bedre, når alle indenrigspax (hvoraf rigtig mange har guldkort) efter 1/4 også skal igennem den centrale sikkerhedskontrol / FastTrack.

14. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,224
    6,275
    Point:
    113
    Denne betragt er jeg fuldstændig enig i og deler også den erfaring med at Fast Track nogle gange er ganske "slow track". Eneste fordel er om man vil undgå at gå langt for at komme i loungen - men hey - det er gratis motion og det kan vi alle vel trænge lidt til :)

15. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    jeg har ellers oplevet, at Fasttrack har 3 spor åbent, der gik det rask nok... - men ja, god pointe med indenrigspassagererne, det er der også en artikel i dag i Check-in tror jeg det var: http://www.check-in.dk/pendlere-indenrigstrafik-vil-blive-kvalt#.VOWfmvmG-kE - og synes faktisk, at den måde CPH håndterer sikkerhedskontrollen slet ikke er god, de gange jeg har været i den store kø med de uvaskede masser, tager det bare laaang tid...

Del denne side