Deltas tur til shitstorm

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Daniel K, 4/5/17.

  1. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    http://abc7.com/travel/socal-family-thrown-off-overbooked-delta-flight-over-childs-seating/1951238/

    Interessant problemstilling, jeg kan godt forstå familiens frustration men reelt har de ikke råderet over den tomme plads, da billetten ikke teknisk er overført/ombooket fra personen der skullemed til infanten.
    Delta betragter det som en no-show og har derfor juridisk råderet over pladsen, hvis ikke andet er aftalt mellem familien og check-in.

    Uanset hvad er det elendig behandling af kunde og endnu et PR spark i skridtet for amerikanske flyselskaber.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. henrikbjorn

    henrikbjorn Aktivt medlem

    Beskeder:
    120
    "Synes godt om" modtaget:
    229
    Point:
    43
    den fulde video. Kudos til faderen der tager det rimelig køligt.
     
    Daniel K og Henry "Synes godt om" dette.
  3. henrikbjorn

    henrikbjorn Aktivt medlem

    Beskeder:
    120
    "Synes godt om" modtaget:
    229
    Point:
    43
    I det her tilfælde vil jeg kalde det en ekstremt lille bagatel. Specielt fordi de forsøger at bortforklare det med "Policies" der ikke eksisterer.
     
    Daniel K og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Det kommer jo an på hvad der skete i Check-in, hvis faderen fik et gyldigt boarding kort til den manglende rejsende han kunne bruge til infant har Delta hele skylden.
    Hvis han derimod checkede in ,men sønnen fremstod som no-show har Delta mulighed for at give pladsen væk
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. henrikbjorn

    henrikbjorn Aktivt medlem

    Beskeder:
    120
    "Synes godt om" modtaget:
    229
    Point:
    43
    I teorien ja. Historien melder intet om at der står en anden passager og venter på at få sædet fordi de har udstedt et boarding pass pga. "No show".
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Nu er det længe siden jeg har læst conditions of carriage igennem, men jeg troede egentligt de med ret kunne betragte dig som No-show selvom du er checket in, hvis du ikke boarder og dermed videresælge sædet.
    Ikke for nødvendigvis at sige det er rimeligt, men med mindre de har fået OK for at de kan bruge sædet til barnet i stedet, så havde jeg troet at flyselskabet var i deres fulde ret?
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side