Den bedste first class i * alliance

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Ali Taran, 2/4/19.

  1. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Hej Venner.

    Jeg har små halv mill på min eurobonus konto( ville ønske det var bank konto) Og har besluttet mig for en first class flyvning. Destination er lige gyldigt. Det er selve oplevelsen der er vigtigst. Jo længere jo bedre, tænker jeg. Samt nye fly er bedre end gamle. Men ved ikke om jeg har overset noget. Så ville bare høre hvad folk syntes er den bedste destination og med hvilken flyselskab og hvilken flytype. Det skal selvfølgelig være i *A selskab
     
    jtraveler, SophieHendriksen, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Har du et SAS Eurobonus MasterCard med fly premium?
     
    Ali Taran "Synes godt om" dette.
  3. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Hvis der var frit valg på alle hylder (her tænker jeg i forhold til, at der er ledige pladser der kan bookes med point), så ville jeg virkelig gerne prøve den nye Singapore Airlines first:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Det skulle være muligt at booke fra LHR - SIN - HKG i den nye first.
     
    Ali Taran, Kristian, SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,540
    "Synes godt om" modtaget:
    4,453
    Point:
    113
    Enig, Singapores First Class ser vanvittig lækker ud!
     
    Ali Taran og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Ja
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Andre bud? hvis det ikke skal være singapore??
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    657
    "Synes godt om" modtaget:
    1,964
    Point:
    93
    Jeg ville klart vælge Lufthansa og så oven i købet nyde deres First Class Terminal i FRA.
     
    Ali Taran, DanielBahn og Henry "Synes godt om dette"
  8. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Tag en first class tur med Asiana til Seoul eller med ANA til Tokyo. Begge selskaber yder ekstrem god first service, og du kommer til to meget spændende og interessante byer. Asiana har A380 service fra FRA,

    Jokeren er en tur med Thai i first men rapporterne siger de ikke er så gode som SQ.
     
    Ali Taran, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  9. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Personligt ville jeg rangere dem flg:
    SQ (prøvet)
    LH (prøvet)/LX (ikke prøvet)
    NH (ikke prøvet)
    OZ (ikke prøvet)/TG (prøvet)

    SQ synes jeg yder den absolutte bedste service. Har læst at nogen synes at deres service er robotagtig og indstuderet. Det er jo nok en smagssag. Jeg kan godt lide det. The Private Room i SIN er heller ikke dumt. Det er slet ikke så stort som LHs F lounge i MUC eller terminalen i FRA, men det gør bare at oplevelsen føles mere eksklusiv, specielt når man bliver eskorteret forbi alle de dødelige og ind i de hellige haller.

    LHs service er upåklagelig. Uanset om det er loungen eller ombord. Ikke noget at sætte på deres service. Havde en helt fantastisk purser fra HKG til MUC lige efter orkanen Mangkhut. Helt igennem god service. Eneste lille aber dabei er at de altid taler tysk til mig!

    TG er meget afhængig af crewet. Havde en fantastisk flyvning fra HND til BKK. Desværre en red eye. I den modsatte ende var besætningen på BKK-FRA. Der følte man faktisk lidt at man egentlig var til besvær!

    NH...ja if you snooze you loose. Havde kig på en bonusbillet, men da jeg ikke kunne tage mig sammen og få bestilt, så var der en anden der gjorde det! Dem vil jeg virkelig gerne prøve. Har prøvet deres F lounge i HND. Ikke på højde med LHs FRA F Terminal, men absolut heller ikke dårlig.

    Har booket en F billet med TG igen her til September. Valget stod mellem TG eller OZ. Jeg har prøvet OZs lounge i ICN og det er virkelig ikke imponerende. Ok sammenlignet med den zoo deres Biz lounge er, så er det godt, men sammenlignet med andre selskabers F lounges, så vinder den ikke.
    Derfor faldt valget på TG. Deres F lounge er heller ikke fantastisk, men jeg synes den er bedre end OZs og man kan få en omgang massage inden turen.

    Så er spm selvfølgelig hvor man får mest ud af det. Ja skal oplevelsen maksimeres, så skal man jo nok nuppe en dagsflyvning. Det begrænser så selvfølgelig mulighederne noget.

    Nu har du så fået skrabet points sammen...men det er først nu problemerne opstår.
    Generelt er det nemmest at finde frie Award Seats på TG og OZ. LH frigiver generelt først 14 dage før afgang og LX normalt kun til deres egne M&M medlemmer.

    For lige at runde det af...så er det alle fantastiske oplevelser og man skal egentlig bare nyde det og minde sig selv om at man jo kunne have siddet i den anden ende af bussen!
     
    Senest redigeret: 2/4/19
    Ali Taran, DanielBahn, Jeblin og 13 andre "Synes godt om" dette.
  10. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Ali Taran, DanielBahn, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side