Den grimme ælling 2.0? SE-REH

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af obs, 3/8/22.

Tags:
  1. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,425
    "Synes godt om" modtaget:
    2,917
    Point:
    113
    Fløj for nylig med SAS til Washington ombord på SE-REH, der som den eneste maskine ikke har Wifi installeret. Jeg spurgte purseren om dette, og hendes kommentar var, at det kommer den formentlig heller aldrig til at få pga. prisen for en sådan installation.

Kan det virkelig være i orden, at SAS reklamerer med Wifi på alle deres fly, og så i næste moment fraskriver sig ansvar med en undtagelse, der siger at de fortsat har et fly, som venter på at få dette installeret? Navnlig, når man jo aldrig i forvejen ved, hvilket fly man skal flyve med.

Bekgaard, Beaglen, Erwin Lansing og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,939
    7,410
    Point:
    113
    Der er mange af de nye 320 neo'er som heller ikke har det installeret. Forklaringen er at det ikke er installeret fra fabrikken og det skal gøres senere, men senere står lidt hen i det uvisse. Når man spørger kabinepersonalet direkte om det er er af sparehensyn (eller enhancement fordi mange ønsker være fri for WIFI :)) svarer de ikke rigtigt på det.

Jeg commuter en del til Spanien og det er let som vinden blæser med det der wifi, men jeg kunne sagtens bruge de tre timer + til at arbejde.

Vi nørder ved jo godt at alle underentrepenørerne ikke har wifi på deres fly på trods at de er i Tantens farver og bliver markedsførst som SAS.

Så det der med wifi på SAS flyvninger er kun sandt i 50% procent (sådan cirka) af tilfældene.

obs, Henry, Beaglen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Bekgaard

Bekgaard VIP medlem

Beskeder:
    432
    1,195
    Point:
    93
    Ref https://www.sas.dk/rejseinfo/ombord/internet-wifi/:
    • Et af vores 16 fly venter stadig på at blive udstyret, resten af SAS interkontinentale fly har wi-fi. Flyet, det drejer sig om, er A330E med registrering SE-REH.
    Det gør ikke sagen bedre, men SAS har da offentlig information om, at der et fly der mangler.
    Må indrømme, at jeg aldrig har været særlig imponeret over det wifi, som SAS har leveret på disse flyvninger. Har tit oplevet, at det har været problematisk at koble på, og tit meget langsomt.
    Var i øvrigt selv med dette fly til IAD i juni :eek:

obs, Peter F., Erwin Lansing og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side