Den nye United Polaris Business Class ser dagens lys til december

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 2/6/16.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    United kom i dag med en pressemeddelse om at de opgraderer deres Business Class på deres internationale ruter fra den 1. december 2016. Produktet kommer til at hedde United Polaris Business Class. Det som United har fremvist vil helt sikkert flytte dem højere op på listen over flyselskaber med de bedste Business Class produkter. Her… Læs mere
    Read the whole post here.
     
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Meget interessant, og godt med konkurrence på kvaliteten i business class.
    Lidt bekymrende at der ikke vil være adgang for *G i Polaris lounges, men der er vel forventeligt.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Ja - det sætter nogle retninger for fremtiden at *G ikke har adgang. Det bliver interessant at se om andre følge denne retning at der bliver en større forskel på om du er eget status medlem eller statusmedlem fra en af partnerne.

    Produktet ser ganske fint ud og klart bedre end British Airways, så de må snart gøre noget ved dette når "selv United" gør deres Business Class bedre. Delta og American har allerede i min verden en bedre Business Class i forhold til British Airways - der forøvrigt er ved at være "en ældre model".
     
  4. rasmus.emil

    rasmus.emil VIP medlem

    Beskeder:
    163
    "Synes godt om" modtaget:
    344
    Point:
    63
    Spændende nyhed! jeg har længe ment at en opgradering af United's service og produkt virkelig har været tiltrængt. Måske dette kan bringe selskabets Business Class op på et niveau der kan konkurrere med europæiske flyselskaber over Atlanten? (Selvom den nye kabine ser lækker ud, er det næppe noget, jeg kan forestille mig vil være på linje med deres asiatiske konkurrenter).

    Eneste ulemper jeg umiddelbart kan se ved det nye koncept er at maden fortsat serveres på bakker, mens bl.a. pyjamas og madras kun er tilgængeligt på flyvninger over 12 timer...

    - Noterer mig desuden det ikke helt korte navn, på deres nye Første klasse produkt: United Polaris Global First. Her virker det til at man introducerer et nyt produkt, for så at afskaffe det igen indenfor få år.:cool:
     
    Senest redigeret: 2/6/16

Del denne side