YOU’RE INVITED TO AN EVENING WITH SAS Hi Kristian, We’re pleased to invite you and a guest to this year’s SAS After Work – Travelers Only event that will take place on 17 September in Copenhagen. This is a unique opportunity for you as one of our most valued members to meet President & CEO Rickard Gustafson and SVP Thomas Engelhart, Scandinavian Loyalty & Ventures and get the latest news and updates. In addition, you’ll have the opportunity to meet other members of the SAS team and some of our partners. This year, you can submit questions to SAS in advance so share the question you would like answered here. We will answer the highest-rated questions during the evening. Remember to submit your question by 6 September. Date: 17 September Time: 18:00-21:00 Place: HUONE Copenhagen, Amager Strandvej 390, 2770 Kastrup Cost: 1 500 EuroBonus points per person Program 18:00 Mingle with finger food and drinks - News & updates from Rickard Gustafson and Thomas Engelhart 21:00 Evening ends
Så er tilmeldingen åben, men skynd dig - der er kun godt 100 billetter tilbage: Link: https://member.flysas.com/benefits/events/ Skriv gerne her om du deltager, så vi arrangere at vi mødes et sted før eventen starter.
Alene af den grund, at man skal betale for at "få lov" til at møde SAS og give sin mening til kende som betalende kunde hos selskabet betyder, at jeg under ingen omstændigheder kommer til at deltage. Hvis SAS vil tage mig som kunde alvorligt, så er det mig, der skal have betaling for at komme til dette arrangement. Ikke SAS. Det er pinligt latterligt.
Tror de har betaling for at sikre, at det kun er folk der er interesserede, der kommer. Ved gratis arrangementer, er det ofte, at folk snupper en masse billetter, men alligevel ikke dukker op.
Äsch... havde egentlig gerne villet deltage i dette event, når man nu har spenderet så megen tid og mange penge på SAS, at man har fået kortet af fineste karat. Men er muligvis udenlands den dag, så det må nok blive en anden gang. Men ja, jeg synes måske også at det er lidt underligt, at vi skal betale for at deltage i det der vel dybest set er et marketingsevent. Der er åbenbart heller ikke så meget 'run' på billetter til København, som der har været på billetter til Stockholm.
Nej - det overrasker mig også at der forsat her lidt over 12 er billetter tilbage. Men ser vi tilbage til sidste år, så var det en rimelig "tynd" omgang vi fik præsenteret. Så jeg håber at SAS opper sig og giver den lidt mere gas og dermed værdi til deltagerne i dette års event.
Ja, de vigtige nyheder kom først 14 dage senere... <ironi> Men vi kan vel forvente os at høre lidt om, hvor langt fremme SAS er med AI og alt mulig anden nymodens teknik (imens deres core systemer er helt af h...... til), deres nye A350 og lidt andet småt og godt. </ironi> Men selvfølgelig, et glas øl eller champagne og et møde med folk herindefra havde da været hyggeligt at få med. Men det må jeg så have til gode /DSGM #2
Bl.a. fordi jeg også har nuppet en billet. Men så 2 hurtige spørgsmål: 1. Hvorfor er der et AVIS logo på hjemmesidens omtale af denne event? 2. Skal vi koordinere spørgsmål (ligesom vi gjorde sidste år)? På tilmeldingssiden står: This year, you can submit questions to SAS in advance so share the question you would like answered here. We will answer the highest-rated questions during the evening. Remember to submit your question by 6 September.
Jeg kan lige nemt svare på #1. Det er fordi at AVIS også sidste år havde en lille stand på eventen. De er dermed med til at betale for gildet for SAS. Så smart af SAS at lade andre betale for en del eller hele eventen. Med hensyn til #2, så syntes jeg det er en god ide om nogle laver et spørgsmål og så poster det herinde for at vi andre kan stemme det op. Det er kun dem med fleste stemmer som de vil tage op, så hvis vi kan finde ud at at stemme spørgsmål op, så lad os endelig gøre dette.
Hermed tråd til spørgsmål til eventen: https://insideflyer.dk/forums/threads/spørgsmål-til-sas-diamond-“after-work”-event.4687/
Så er der oprettet en venteliste: https://member.flysas.com/benefit/waitlist-sas-after-work--travelers-only-copenhagen-2019/ 21 pladser retur på den.
Den er jeg helt med på. Det giver ingen mening. Anerkender problemet med gratister der bliver væk - men det kunne løses ved at trække point hvis man melder sig og bliver væk. Javel 1500 point er ingen herregård - men det dækker vel drikkevarene
Ja, i går tjekkede jeg til DUS en øko billet på den afgang kostede 2895 kroner med optjening på 100 point eller 125 som EBD, så 8 x 2895 = 23160 kroner for et event. Lidt i overkanten og sat lidt på spidsen, men der er en pointe.