DSGM #2 undres over manglen på award billetter (ARN-)CPH-AAL i maj 2018

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af obs, 30/7/17.

  1. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Ja måske burde jeg ikke undres, for der er jo sjældent megen logik i tilgængelighed og priser på flybilletter, i hvert fald ikke hos Tante SAS.

    Jeg sidder og er ved at booke nogle flybiletter til foråret 2018, hvor jeg ved at jeg skal afsted til Danmark. Blandt skal jeg til Aalborg i starten af maj og tænkte derfor, at jeg lige så godt kan få det booket så tidligt som muligt. Men lige i den periode fra 1. maj og 3 uger frem er der slet ingen award billetter tilgængelig overhovedet på CPH-AAL. Jeg har tjekket april og juni måneder og her er der award billetter tilgængelige.

    Oftest plejer award billetter at være noget af det første som forsvinder. Men så langt ude i fremtiden på indenrigs i Danmark?!?

    Det lyder jo næsten som en fejl... Nogen der har en idé eller input?
    Priserne på revenue billetter er også lige pludselig blevet helt åndssvagt høje på den her strækning. 3500 Svesetas for Go ARN-CPH-AAL og 4500 for Plus (med Minus service CPH-AAL).


    /DSGM #2
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    532
    "Synes godt om" modtaget:
    1,849
    Point:
    93
    Det lyder mystisk, at award-billetterne allerede skulle være revet væk på en indenrigsflyvning så langt ude i fremtiden. Om det skyldes en (u)bevidst fejl fra Tante SAS' side er nok svært at spå om, men du kan jo prøve at kontakte dem og høre, om der er noget de kan gøre. Måske kaster de nogle flere billetter ind igen på et tidspunkt, eller også kan det være at der kommer et godt kampagnetilbud senere. Men det er da værd at undersøge, om ikke andet :)
     
    obs og Henry "Synes godt om" dette.
  3. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Ja jeg tror også lige, at jeg må have ringet til den gamle tante. Forventer mig dog ikke meget andet end et "Goddag mand økseskaft"-agtigt svar, men man kan jo altid håbe på noget bedre...
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Fik ikke noget rigtigt godt svar, udover at det ikke var en fejl i systemet. Så, tjah...
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side