GOD FREDAG VENNER! Der er jo en del formidable rejselogs her på IF, og DSGM har besluttet sig for at PRØVE at bidrage med en også, idet jeg læser de andre ærede medlemmers med stor fornøjelse. MEN - en rejse log af DSGM ville jo ikke være en rigtig rejselog hvis den ikke fokuserede på hvad der gik galt i stedet for hvad der gik godt. DSGM er jo kendt for at se glasset som halvt tomt frem for halvt fuldt - IKKE?? Vi skal revse systemet når systemet fejler, og vi skal gøre det så det høres!!! Læs nu hvad jeg skriver, som det er ment, med et - trods alt - jysk glimt i øjet, og læg ikke mere i det end som så. Jeg vil prøve hen over sommeren at få opdateret årets rejser frem til d.d. ud fra hukommelsen, og derfor vil de første 6 mdr. komme drypvis, selvfølgelig med fokus på det der står tydeligst i min hukommelse. Desuden vil mine opslag komme i klumper, når tiden er til det.......... I bedste social media times er der dog lige et "aber der bei" denne rejselog går i luften hvis/når dette opslag får 25 likes!!! (ja ja - JEG kaster dog ikke babyer ud fra 15 sal!!!!!) Ha' en dejlig weekend /DSGM
Præcis... man lærer jo af egne erfaringer! Men hey du må jo hoste op med en adresse hvis gælden skal ud af verden https://insideflyer.dk/forums/threads/god-tirsdag.1688/page-24#post-52431
Spænder sofa selen, det kan kun gå og blive stærk underholdning Tog dette billede i begyndelsen af ugen, synes det passer lidt her!? MOR - MOR KOM IND FRA GRILLEN - DSGM HAR STARTET EN REJSELOG!!
Det er pænt ambitiøst, menes ikke at have set en post med 25 likes, så vi sætter os ned og får gang i nogle popcorn og afventer..
.....det har du så nu Nu føler jeg mig så lidt som en teenager med præstations angst, men husk nu, de første 6 mdr er pr. hukommelse, hvilket kan være lidt udfordret i min alder..... Første klump flyvninger kommer i løbet af weekenden. /Den Sure Gamle Marketing Mand
Rooolig nu, arbejde først, fornøjelse bagefter. Hvorfor er jeg ganske overbevist om at din bedre halvdel kender dette scenarie *duck and run* #suregamlemændundertøflen #sådanblevvisuregamlemænd #lifeishard
Lige der er du så heldig at tante sas kan hjælpe dig. https://www.saseurobonusshop.com/robotgrasklippare-sileno