Dubai? - erfaringer og hoteller?

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af Kristian, 22/1/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    "Synes godt om" modtaget:
    8,942
    Point:
    113
    Hej,

jeg rejser jævnligt til Dubai, men har egentligt aldrig gjort det store ud af at udforske byen eller lave noget "must see", så er der nogle af jer der har erfaringer fra Dubai, lad os dele lidt af det?

Bor for det meste på Premier Inn Dubai International Airport, det er tæt på lufthavnen og motorvejene til andre Emirater. http://global.premierinn.com/gcc/en/hotel/UKPDU1/dubai-airport

Få fat i et "e-Gate" pas og kom hurtigt igennem paskontrol, koster 200 Dirhams, ca. 350 kr og selvom du ikke er resident kan du godt få et sådan kort. Du sparer meget tid på det og det er effektivt. Se mere her om det: http://gulfnews.com/uaessentials/re...-egate-card-for-dubai-and-abu-dhabi-1.1249162

Kristian

Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Tak for tip :)

3. laksko

laksko Nyt medlem

Beskeder:
    12
    14
    Point:
    3
    Sidst jeg var i Dubai boede jeg på Grosvenor House - det var dyrt men ekstremt lækkert! Desværre varede mit ophold mindre end 12 timer, så jeg fik slet ikke mulighed for at nyde luksusen :( Hotellet kan klart anbefales hvis man vil "splashe ud"

4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    Er gået lidt "sur" i Premier Inn, Internettet stinker og går meget langsomt, så er der nogen der har ideer til et effektivt, fint hotel med gode Internetforbindelser og tæt på Dubai lufthavn, de må gerne komme med bud...

5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    Nå, var lidt sent ude, men tog 4 dage på Traders (en den af Shangri-La) og det giver 500 Extrapoint per stay, det er ikke helt dårligt, i byen og tæt på lufthavnen: http://www.shangri-la.com/dubai/traders/

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,022
    2,107
    Point:
    113
    Hej Kristian

Var ikke lige opmærksom på denne tråd, jeg har i mange år brugt Emirates Grand på Sheik Zayed Road, ikke lige ved DXB, men på CPH ankomst og afgangstiderne er der kun 10 min. transfer, du kan bestille "airport pickup" for 100 AED. Værelser/lejligheder er fine. maden er god, og internettet fungere!!!

Jeg kan give dig en mailadresse på deres Sales Manager hvis du er interesseret, hvis du hilser fra mig håber jeg du også kan få en god pris (Bare henvis ham til POWERGROUP's priser ;);)

Eneste ulempe er at hotellet er 100% lokalt ejet = ZERO alkohol i restaurant og bar, meeeen vi tager jo heller ikke til Dubai for at pæle den :eek::eek::eek: (Ellers går vi jo bare i Irish Village o_Oo_Oo_O) og BF medlemmer er jo IKKE kendt for at mødes i baren :p

/Schwert

Kristian og jefi99 "Synes godt om" dette.
  7. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Haha... Havde faktisk ventet på at den kom ;)

Schwert og Kristian "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    @Schwert - det vil jeg overveje og kan godt overleve minus alkohol, bare jeg må komme Irish Village eller McGettigans...fik ellers den her fine note da jeg kom hjem her til aften... image.jpg

Altså der var 38 grader, så var tørstig :)

Henrik Olsen, Schwert, Flemming Poulsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    Hvis jeg drev et hotel, ville jeg bede housekeeping om at skrive den slags sedler.
    Det er så lille en ting, men i min bog betyder det så meget. (Og pyt med stavefejlene).

Senest redigeret: 14/5/14
  10. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,223
    6,274
    Point:
    113
    Det der er bare rigtig god stil.

Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side