Vi har har på forum været en del rundt om hvor man skal bo i Dubai. MEN, vi har ikke rigtigt noget om hverken restauranter eller aktiviteter. Mon vi kunne dele lidt her? Jeg lægger ud med et ? til de ærede IF-medlemmer: Familie på 2+1 (7 år dreng) har tre nætter/to dage i Dubai mens hårtørreren kører på højeste niveau, 30/6-3/7. Hotel er der styr på, vi bor på Atlantis og satser på det afkølede vand trods alt kan give lidt timer derude i Aquaventure. Men, jeg er også rimelig realistisk omkring temperaturen, så jeg sidder og lurer lidt på aktiviteter i aircondition. F.eks. Magic Planet, Ski Dubai (naturligvis!!) mm. Her kunne jeg godt bruge noget input. Samme gælder shopping, men det er måske mere jeres koner jeg skal spørge Vi har kort tid, så taler vi Dubai Mall eller Mall of the Emirates som nummer 1?
Jeg tænker at formiddagen er i poolen og området omkring Atlantis. Eftermiddagen er så indenfor. Men har du 3 dage så er der allerede godt optaget med: Dubai Mall Magic Planet Ski Dubai i Mall of the Emirates Så skal du også huske alt det som Atlantis byder på. Der kan I sikkert også bruge nogle timer hver dag.
@jakobv84 - will do! Du må gi' en melding om hvilken slags. Så kan de ligge der i kufferten sammen med et sure badetøj og ikke det sure skitøj Er der nogen, der har prøvet VR Park'en i Dubai Mall? https://www.vrparkdubai.com/ Ser pænt crazy ud på den gode måde.
Hvis jeg skulle til Dubai igen ville jeg klart bo i centrum. Det bliver for varmt at skulle med taxi.
-Besøg Burj el arab. De har en rigtig hyggelig udendørs cafe som gir fantastisk udsigt mod byen. Også et fedt hotel at bare gå lidt rundt og kikke. - Hvis i er til indisk mad så er der en restaurant som hedder INDIGO så vidt jeg husker. Det bedste indiske mad jeg har smagt. Ligger omkring marinaen.
Har planer om at tage til Dubai i Juli, hvilke hoteller kan anbefales, det skal være helst under 6.000 for 10 dage for 2 personer, så ikke særlig dyrt. Og ja er velvidende at det er utrolig varmt i Juli
Var i Dubai i juli 2018, bare find et sted med afkølet pool, så er alt godt. Vi gør det gerne igen. Jeg har desværre ingen forslag i den prisklasse, men det er en billig periode generelt.
Hej Mathias, hvis du kan leve med varmen i juli måned, kan du til gengæld glæde dig over et stort og godt udbud af fine hoteller indenfor din prisramme En hurtig søgning på Trivago viser f.eks. 5 stjernede og nybyggede Al Bandar Rotana Creek til 525 kr. pr. nat inkl. morgenmad Det er et hotel der ligger omkring nummer 10 på Tripadvisor og som min kone og jeg boede 4 nætter på her i starten af december måned - og som jeg varmt kan anbefale En anden mulighed kunne være 4 stjernede Hilton Garden Inn Dubai Al Muraqaba til 350 kr. pr. nat inkl. morgenmad - igen et nyere hotel som jeg kan anbefale fra et besøg med hele familien i februar måned sidste år, med super værdi for pengene. Overvej evt. at købe "The Dubai Entertainer" app'en som giver halv pris på mange restauranter og attraktioner i Dubai - den koster ca. 700 kr., men de penge kan meget hurtigt være tjent ind for jer RIGTIG GOD TUR!
Nogle der har erfaringer med Dubai Stopover? Overvejer at snuppe en 3-4 dage på vej hjem fra Maldiverne, men hvor let er det at få arrangeret?